Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 626 2,0 DiTD 1999r. nie odpala

09 Lut 2010 21:17 21733 14
  • Poziom 17  
    Pompa wtryskowa Denso nie przebija wtryskiwaczy.
    Jednak gdy pomożemy plakiem to odpali i silnik chodzi normalnie.
    Wymieniłem zawór elektromagnetyczny przestawiacza wtrysku, ponieważ przeciekał i pompował paliwo w wiązkę elektryczną zalewając wszystkie złącza - sterownika silnika też.
    Wymieniłem zawór nadciśnieniowy - nic nie dało.
    Może ktoś miał podobny problem?
    Nie posiadam dokumentacji do tego sterowania.
    Bazuję na Oplu 1,7 TDi Isuzu.
    Proszę o porady
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 35  
    mówisz ze na plaka pali a normalnie nie chce?

    czasem nie ma za mało paliwa?
    moze filtry pasowało by zmienic.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 17  
    Wielkie dzięki
    Paliwo zmienione filtr też, układ paliwowy czysty.
    Na ala zbiorniczku przy pompie też nie odpala.
    Moim skromnym zdaniem problem tkwi w samej pompie lub jej sterowaniu.
    Jednak za mało mam wiedzy na temat tego systemu sterowania a dokumentacji nie posiadam.
    Opieram się na dokumentacji Opl Astra G 1,7 TDi Isuzu pompa ta sama ale inny sterownik.
    W oplu pada sterownik pomy (zimne luty lub upalone tranzystory mocy zaworu nadciśnieniowego)
    Zimne luty usuwamy i samochód odpala.
    Jeśli upalone tranzystory wymieniamy sterownik pompy lub go naprawiamy oraz koniecznie wymieniamy zawór nadciśnieniowy, ponieważ auto pojeździ trochę i znowu uszkodzony zostanie sterownik pompy.
  • Poziom 15  
    Piotr Kołtuniewicz napisał:
    gdy pomożemy plakiem to odpali i silnik chodzi normalnie.

    Akumulator, rozrusznik, albo jedno i drugie.
  • Poziom 17  
    Witam

    Popuść przewody na wtryskiwaczach i zobacz czy podczas odpalania tryska paliwo. Jeżeli nie to albo paliwo do pompy nie dochodzi albo imobilajzer padł.

    Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Gdyby padł immobiliser lub nie dochodziło paliwo, to czy działałby odpalony na plaka?
  • Poziom 17  
    Pomyłka źle zrozumiałem :D
  • Poziom 35  
    wykrec elaba i zobacz czy cos brudnego nie podeszło
  • Poziom 17  
    Elab ominięty.
    Gdy odepniemy czujnik temperatury silnik zapala po dłuższym kręceniu.
    Jednak dawka jest tak duża że ciężko go wkręcić na obroty.
  • Poziom 11  
    Mam podobny temat w samochodzie klienta. Po zadaniu samostartu odpala i pracuje. Jednak wydaje się, że nie ma pełnej mocy. Być może uda się kupić czujnik temperatury za ok. 120 zł. (na Ukrainie) u nas koszt ok. 250 zł. Spróbuj sprawdzić w nst. sposób - odepnij wtyk od czujnika. Jeżeli zadziała wentylator chłodnicy na stałe to czujnik jest prawdopodobnie ok. W przyszłym tygodniu coś będę wiedział więcej. Dostanę ten samochód na dwa tygodnie.
  • Poziom 11  
    Mam samochód dopiero teraz wymioeniłem czujnik temperatury i to samo. Jutro szukam dalej. Może ktoś ma jakieś nowe wieści - czekam na odzew
  • Poziom 11  
    Mam ten sam problem 323f DiTD 2.0 BJ , tzn. poniżej zera °C źle odpala (poniżej -5 °C już nie może). Im cieplej tym lepiej. Czy można wskazać na problem z pompą? Mam wrażenie że moc w stosunku do minionej jesieni (zimą nie jeździłem) nieco spadła w zakresie powyżej 3000obr. Podobno rozkład mocy w japończykach nie jest liniowy jak w niemieckich autach tzn. że powyżej 3000 znacznie rośnie. i to czułem jeszcze na jesieni. teraz jakby mniej.
    pyt. Czy to może mieć jakiś związek z odpalaniem???
  • Poziom 11  
    To nie jest ten sam temat. Ale z pompą raczej nie ma nic wspólnego. Sprawdź świece żarowe. pzdr.
  • Poziom 2  
    panowie według mnie na 98% to jednak pompa, a dokładniej kopułka rozdzielaczowa w pompie, wczoraj odebrałem auto po wymianie pompy( kupiłem używkę bo reg. 3000-4000 w mabi i tylko mabi te pompy robi z tego co mi wiadomo). a jesli chodzi o to niepalenie: po odpięciu czujnika temp. cieczy z tyłu za pompą auto odpala dlatego,że ów czujnik lub też jego brak wskazuje do sterownika że temp. wynośi max. na "-" (- 30 czy -40 stopni) pompa dostaje max. dawkę paliwa i po jakimś czasie odpala. a tak wogóle to użytkownicy ditd mówią że z padniętymi 2 świeczkami auto przy -10 odpala bez większego problemu. na koniec u mnie to i na plaka nie paliła. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=89 tutaj poszukaj - TEMAT MORZE.

    miałem dokładnie ientyczne objawy pompę wyrwałem za 1800 + wymiana.wczesniej straszny muł był, teraz odrzyła:D

    ps. naturalnie świeczki i układ podgrzewania sprawny był

    a co do tych 2% - zawór spv( ten największy)
    - przekaźnik od tego zaworu b4b5 ( styki czasami nie łączą)
    - i podobno zdarza się że w wiązce przecierają się przewody
  • Poziom 17  
    Uszkodzony rozdzielacz w pompie.
    zamykam temat.