Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z aktywacją poduszek Chrysler T&C 2005

10 Lut 2010 21:09 2429 14
  • Poziom 9  
    Witam!!!
    Auto bezwypadkowe ale miało uszkodzoną wiązkę elektryczną pod nadkolem i wystrzelony napinacz pasów kierowcy.
    Oszukano go opornikiem, nie ma żadnych błędów na komputerze. Po przekręceniu kluczyka kontrolka air bagu na chwilę zagaśnie i pojawi się ponownie. Po odpaleniu silnika jest podobnie.
    Czy są gdzieś na podłużnicach czujniki uderzeniowe, czy w siedzeniu pasażera jest jakaś mata z czujnikiem.
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    Sprawdzić błędy i później sie martwić.
  • Poziom 9  
    Na kompie serwisowym nie ma błędów.
    Czy na desce rozdzielczej można jakoś odczytać kod błędu.
    Jeżeli tak to w jaki sposób?
  • Poziom 22  
    Czym czytasz te błędy?
  • Poziom 16  
    Jesli wystrzelil pas to jest pewno crash code zapisany .
  • Poziom 9  
    W warsztacie elektroniki samochodowej podpinają się jakimś testerem

    Dodano po 1 [godziny] 52 [minuty]:

    Przekręciłem trzy ray kluczyk na zapłon i pojawił się napis na desce:
    ,,donE"
    Może ktoś potrafi to przetłumaczyć?
  • Poziom 18  
    Done- Gotowy.
  • Poziom 42  
    Sposób na stacyjkę pomagał w starych chryslerach, ale nigdy na "poduszki", musisz go testerem sprawdzić
  • Poziom 9  
    Dzięki!!
    Gotowy, zakończony czyli jeśli dobrze myślę bez błędów.
    Kontrolka nadal się pali na desce rozdzielczej i nad radiem.
  • Poziom 43  
    Czy Ty rozumiesz, że wystrzeliły napinacze pasów więc w module airbag jest zapisany fakt ich odpalenia. Potrzebny ci spec od srs,ów bo kręceniem stacyjką i wyjazdami do matołów z zabawkami podobnymi do testerów nie zgasisz kontrolki
  • Poziom 23  
    Czujniki zderzenia masz na przednim pasie w okolicy halogenów , z tego co piszesz to wnioskuję źe to auto jednak zaliczyło kraksę i koniecznie trzeba odczytać błędy ale nie testerem tylko najlepiej DRBIII.
  • Poziom 9  
    Jutro dzwonię do serwisu do Poznania i umawiam się na testy.
  • Poziom 9  
    Właśnie wróciłem ze serwisu Chryslera. Pokasowali błędy, okazał się uszkodzony sensor poduszek, który został wymieniony na dobry. Nadal air bagi się palą i pojawił się alarm fotela pasażera. Serwisant twierdzi, że uszkodzony jest czujnik pod fotelem pasażera.
    Czy ktoś coś wie na ten temat, jak można sprawdzić tenże czujnik?
    Pozdrawiam
  • Poziom 23  
    Czujnik zajętości fotela po wymianie sterownika trzeba skalibrować , ale w serwisie to powinni wiedzieć ,trzeba mieć do kalibracji specjalne obciążniki kalibracyjne.
  • Poziom 9  
    Tak wiedzą o tym, ale serwisant podczas testów DRBIII twierdzi, że nie może nic z niego zczytać ani nic do niego załadować, a testerem niby do niego się dostaje.