Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z aktywacją poduszek Chrysler T&C 2005

Max2007! 10 Lut 2010 21:09 2174 14
  • #1 10 Lut 2010 21:09
    Max2007!
    Poziom 7  

    Witam!!!
    Auto bezwypadkowe ale miało uszkodzoną wiązkę elektryczną pod nadkolem i wystrzelony napinacz pasów kierowcy.
    Oszukano go opornikiem, nie ma żadnych błędów na komputerze. Po przekręceniu kluczyka kontrolka air bagu na chwilę zagaśnie i pojawi się ponownie. Po odpaleniu silnika jest podobnie.
    Czy są gdzieś na podłużnicach czujniki uderzeniowe, czy w siedzeniu pasażera jest jakaś mata z czujnikiem.
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

    0 14
  • #2 10 Lut 2010 21:40
    Elektron 125
    Poziom 18  

    Sprawdzić błędy i później sie martwić.

    0
  • #3 10 Lut 2010 23:45
    Max2007!
    Poziom 7  

    Na kompie serwisowym nie ma błędów.
    Czy na desce rozdzielczej można jakoś odczytać kod błędu.
    Jeżeli tak to w jaki sposób?

    0
  • #4 11 Lut 2010 01:12
    Marcin_ca1
    Poziom 22  

    Czym czytasz te błędy?

    0
  • #5 11 Lut 2010 07:48
    Bart86ca.
    Poziom 16  

    Jesli wystrzelil pas to jest pewno crash code zapisany .

    0
  • #6 11 Lut 2010 11:14
    Max2007!
    Poziom 7  

    W warsztacie elektroniki samochodowej podpinają się jakimś testerem

    Dodano po 1 [godziny] 52 [minuty]:

    Przekręciłem trzy ray kluczyk na zapłon i pojawił się napis na desce:
    ,,donE"
    Może ktoś potrafi to przetłumaczyć?

    0
  • #7 11 Lut 2010 13:41
    Elektron 125
    Poziom 18  

    Done- Gotowy.

    0
  • #8 11 Lut 2010 13:44
    autoas
    Poziom 41  

    Sposób na stacyjkę pomagał w starych chryslerach, ale nigdy na "poduszki", musisz go testerem sprawdzić

    0
  • #9 11 Lut 2010 14:05
    Max2007!
    Poziom 7  

    Dzięki!!
    Gotowy, zakończony czyli jeśli dobrze myślę bez błędów.
    Kontrolka nadal się pali na desce rozdzielczej i nad radiem.

    0
  • #10 11 Lut 2010 17:28
    milejow
    Poziom 42  

    Czy Ty rozumiesz, że wystrzeliły napinacze pasów więc w module airbag jest zapisany fakt ich odpalenia. Potrzebny ci spec od srs,ów bo kręceniem stacyjką i wyjazdami do matołów z zabawkami podobnymi do testerów nie zgasisz kontrolki

    0
  • #11 11 Lut 2010 19:14
    jarsaw
    Poziom 22  

    Czujniki zderzenia masz na przednim pasie w okolicy halogenów , z tego co piszesz to wnioskuję źe to auto jednak zaliczyło kraksę i koniecznie trzeba odczytać błędy ale nie testerem tylko najlepiej DRBIII.

    0
  • #12 11 Lut 2010 21:28
    Max2007!
    Poziom 7  

    Jutro dzwonię do serwisu do Poznania i umawiam się na testy.

    0
  • #13 03 Mar 2010 00:12
    Max2007!
    Poziom 7  

    Właśnie wróciłem ze serwisu Chryslera. Pokasowali błędy, okazał się uszkodzony sensor poduszek, który został wymieniony na dobry. Nadal air bagi się palą i pojawił się alarm fotela pasażera. Serwisant twierdzi, że uszkodzony jest czujnik pod fotelem pasażera.
    Czy ktoś coś wie na ten temat, jak można sprawdzić tenże czujnik?
    Pozdrawiam

    0
  • #14 03 Mar 2010 15:48
    jarsaw
    Poziom 22  

    Czujnik zajętości fotela po wymianie sterownika trzeba skalibrować , ale w serwisie to powinni wiedzieć ,trzeba mieć do kalibracji specjalne obciążniki kalibracyjne.

    0
  • #15 03 Mar 2010 21:47
    Max2007!
    Poziom 7  

    Tak wiedzą o tym, ale serwisant podczas testów DRBIII twierdzi, że nie może nic z niego zczytać ani nic do niego załadować, a testerem niby do niego się dostaje.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo