Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Chrysler voyager 96r 3,3 jaka instalacja

michasmaciek 10 Feb 2010 22:51 7250 35
    michasmaciek
    Level 10  
    Jaką instalacje polecacie?
    Ja się nie znam.
    Jestem zielony w tym temacie.
    Może wiecie tez, gdzie dobrze zakładają w Radomiu?
    slodky
    Level 18  
    Instalacje są różne i po Twoim pytaniu może się posypać lawina różnych odpowiedzi ponieważ różne są przekonania osób użytkujących. Sprawa najważniejsza to aby instalację założył ktoś kto ma dobrą opinię w danym regionie i jest na rynku kilka lub kilkanaście lat a nie dopiero się uczy.
    Renix
    Level 11  
    Powiem tak