Jaką instalacje polecacie?
Ja się nie znam.
Jestem zielony w tym temacie.
Może wiecie tez, gdzie dobrze zakładają w Radomiu?
Ja się nie znam.
Jestem zielony w tym temacie.
Może wiecie tez, gdzie dobrze zakładają w Radomiu?
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over therecroma 1 wrote:Renix wszystkie wtryskiwacze czy benzynowe czy gazowe są elektromagnesami. Różnią się tylko budową. A o doborze elementów instalacji decyduje klient z mechanikiem. Jak jest dobry mechnik to auto bedzie hulać na każdej instalacji. Jak bedzie miernota to i Omegasa i BRC i Prinsa i kazda inną spieprzy. A żeby na takiego trafić to wywiad wśród poszczególnych mechaników i użytkowników instalacji jest b. konieczny.
wmarek65 wrote:Pozwolę sobie nie zgodzić się z częścią wypowiedzi przedmówców.
odnośnie że nie liczy sie instalka tylko fachowiec,widziałeś kiedy żeby jakiś super fachowiec zrobił z malucha- mercedesa,dlaczego kupując sprzęt audio ,wideo i tp.szukamy renomowanych firm ,bo najgorsze sony i tak będzie grało lepiej niż najlepszy syf marki china.Oczywiście dobry fachowiec potrafi z instalki wyciągnąć wszystkie jej możliwości ,a partacz potrafi spartolić najlepszą instalkę.
Najlepsza opcja to dobra instalka i dobry fachowiec który ją zamontuje i wyreguluje.
Tak samo jest w instalacjach gazowych,poczytajcie artykuły z testami na wytrzymałość (przebieg w km) wtryskiwaczy gazowych,Valteki mają do 50 tyś km ,ale za to cena jest nie wysoka więc stosuje sie je nagminnie w instalacjach sekwencyjnych.Wtryskiwacze Med stosowane w Landi renzo omegas mają wytrzymałość ponad 200 tyś km ,ale jeden w listwie kosztuje ponad 200 zł ,a za to już kupisz całą 4 wtryskową listwę Valtek.
Bardzo dobre są omegasy z reduktorem Med i wtryskiwaczami Med (mam taką instalkę w chrysler grand voyager 3,8 i jestem bardzo zadowolony) Prins ,BRC również ,ale to są ceny z montażem około 5 000 .
Patrząc na wiek twojego auta wg mnie optymalnym rozwiązaniem jest nowy Stag 300 Plus,do tego reduktor KME Silver wtryski valtek i rurka zasilajaca 8 mm.Taki zestaw doskonale sprawdza się w takim autku ,a cena z montażem nie powinna przekroczyć 2400 zł.Oczywiście można zastosować szybsze i wydajniejsze wtryskiwacze ,np Keihen,ale cena również szybko wzrasta.
manio123 wrote:silver w naszym klimacie obsługuje najwyżej 150 KM , więc to by trzeba najlepiej 2x silver albo 2x zavoli N.
manio123 wrote:ale genius max nie uciągnie tego silnika, więc wcale nie będzie tanio , natomiast nie drożej niz brc będzie landi renzo omegas a tam już mają mocny reduktor któy samodzielnie obsłuży ten silnik. Brc może landi co najwyżej kapcie podawać , a i od staga wcale nie musi być lepsze
slodky wrote:mój kolega jeździ Subarynką STI kręconym na prawie 350kM i ma jednego Geniusa ale 2x elektrozawór z czerwoną cewką i 2x rurka fi8 i dwie fazy lotne a do tego wyrównanie ciśnień między listwami i jakoś mu nie brakuje. Tego Chryslera ta subara by połknęła w całości jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na gaz
Renix wrote:Zgodzisz sie chyba z tym ze Valtek to nic innego jak zawor ktory ma tylko trzy pozycje-zamkniety-pol otwarty-pelne otwarcie a to ile gazu przeplynie zalezy od dlugosci czasu na ile wtryskiwacz jest otwarty.Z racji ze dysza to element ze stala srednica to zgodzisz sie znow ze jest mniejsza skutecznosc wlasciwego dawkowania niz w wtryskiwaczu Keihen,ktory to wtryskiwacz ma wieksze mozliwosci wydajnosci i precyzji dawkowania.
manio123 wrote:a to już kto co uważa za wystarczające.
slodky wrote:manio123 wrote:a to już kto co uważa za wystarczające.
no właśnie.... teraz kto co uważa a wcześniej że Genius Max nie wyrobi. W taki właśnie sposób powstają mity których naczytają się zwykli zjadacze chleba a później przyjeżdżają często z pretensjami że maja źle instalację dobraną bo na forum pisało...
dett wrote:Renix wrote:Zgodzisz sie chyba z tym ze Valtek to nic innego jak zawor ktory ma tylko trzy pozycje-zamkniety-pol otwarty-pelne otwarcie a to ile gazu przeplynie zalezy od dlugosci czasu na ile wtryskiwacz jest otwarty.Z racji ze dysza to element ze stala srednica to zgodzisz sie znow ze jest mniejsza skutecznosc wlasciwego dawkowania niz w wtryskiwaczu Keihen,ktory to wtryskiwacz ma wieksze mozliwosci wydajnosci i precyzji dawkowania.
Kolego Renix, proponuje koledze wziąć do ręki wtryskiwacz Keihin np. niebieski, i dla porównania żółty, i obejrzenie ich z zewnątrz szczególnie od strony wylotu gazu, dotrze może do kolegi że każdy wtryskiwacz jest regulowany dyszą niezależnie jakiej produkcji jest ten wtryskiwacz ,tyle że w niektórych wtryskiwaczach te dysze są częścią wtryskiwacza i zróżnicowane są one kolorem czy numerem, a inne posiadają dyszę wkręcaną której średnica jest dobierana przez montera, pomijam tu różnicę w budowie, parametry pracy poszczególnych wtryskiwaczy, jakość wykonania, czy jakość elementów z jakich są zbudowane.
Każdy wtryskiwacz ma jakieś zalety i każdy ma jakieś wady i nie ma co się wykłucać że to jest dobre a to nie. Każdy ma jakieś przekonania i doświadczenia i na tym głównie powinien opierać swoją pracę.
Co do Geniusa max, to sam miałem go zamontowanego w audi s6 340KM i nie dawał rady, przy konkretnym przyspieszaniu instalacja powracała na benzynę, dlatego dołożyłem Silvera od KME i na próbę odłączyłem Geniusa , o dziwo auto nie powracało na Silverze na benzynę, ale z uwagi że jeżdżę dość szybko i podejrzewam że ani jeden ani drugi nie wytrzymał by cieplnie przy dłuższej jeździe z max mocą to podłączyłem oba.
Osobiście montuje KME i Prinsa i reduktor Silver montuje do każdego auta z mocą do 200KM,jak do tej pory mam z KME mniej problemów niż z Prinsem (fakt że prinsów zamontowałem z 10 razy więcej)
Renix wrote:to powiem Ci ze w Valteku jest dysza o stalej srednicy a ile gazu przez nia przeplynie zalezy od czasu otwarcia cewki tego wtryskiwacza
slodky wrote:manio123 - zauważyłem że często przytaczasz słowo "druciarz"i jestem przekonany że zapożyczyłeś je z innego forum, na którym panuje totalny podział na "lepszych" i "druciarzy" ,przy czym ci pierwsi montują w większości Omegasa i Staga. Czyżbyś też był ten lepszy???