Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

FSO Polonez Caro 1.6 GLI 95r. brak mocy.

11 Lut 2010 21:18 5160 13
  • Poziom 2  
    Witam!!
    Mam taki problem, otóż mój polonez po wymianie zepsutego silnika krokowego (abimex) stracił moc :cry:.
    Jak silnik jest zimny jest wszystko w porządku, ale jak tylko się trochę nagrzeje to traci moc :cry:
    Nie ma w ogóle przyspieszenia.
    Co robić?
    Proszę o szybką pomoc.
  • Poziom 17  
    Hm..

    Silniczek krokowy z mocą chyba za dużo wspólnego nie ma. Jakie były objawy na tym zepsutym silniczku krokowym??
  • Poziom 13  
    Sprawdź zapłon i ciśnienie sprężania.
  • Poziom 17  
    A jak tam wygląda z luzami zaworowymi?
  • Poziom 12  
    Jeżeli silnik traci moc przy ciepłym silniku to na 70% winna jest sonda lambda
  • Poziom 20  
    Jeżeli silnik traci moc przy ciepłym silniku to na 70% winne są luzy zaworowe. :D Spokojnie, od najprostszych rzeczy się zaczyna.
  • Poziom 2  
    Na zepsutym silniczku krokowym samochód dławił się, łapał czasami bardzo wysokie obroty, po prostu już nie dawało się nim jechać. Po wymianie silniczka już jest prawie wszystko w porządku tylko z tą mocą przy nagrzanym silniku jest problem :cry:
  • Poziom 20  
    Jak masz szczelinomierz to sprawdź luzy zaworowe.
  • Poziom 10  
    Teraz czy takie objawy były przed wymianą silnka krokowego ?Może krokowiec nie był jedyną przyczyną a może coś przy okazji zostało żle złożone
  • Poziom 2  
    Przed założeniem silnika krokowego były takie objawy. Teraz tylko ma brak mocy jak się silnik nagrzeje a reszta jest dobrze.
  • Poziom 10  
    W moim poldku 1.6gli padł kiedyś moduł zapłonowy , silnik szarpał bo chodził na 2 garach - jak się nagrzał było lepiej ale mało co nie wybuchł kat. Sprawdź iskrę na świecach .Taki moduł pada co jakieś 60-70tyś km.
  • Poziom 15  
    kaputek23 napisał:
    Witam!!
    Mam taki problem, otóż mój polonez po wymianie zepsutego silnika krokowego (abimex) stracił moc :cry:.
    Jak silnik jest zimny jest wszystko w porządku, ale jak tylko się trochę nagrzeje to traci moc :cry:
    Nie ma w ogóle przyspieszenia.
    Co robić?
    Proszę o szybką pomoc.


    Hmmm jeżeli był wymieniany silnik krokowy to może trzeba zrobić mu od nowa adaptację nowych ustawień?Wiem że jak wymieniałem silniczek krokowy to robiłem taką adaptację no ale ja mam nissana.Druga sprawa to czy wszystko zostało podpięte jak należy?Może sprawdź ponownie.Co do zaworów jak koledzy piszą to raczej odpadają gdyż jak piszesz wymieniałeś tylko silnik krokowy więc przy zaworach nic nie grzebałeś, zresztą były by też inne objawy złej regulacji zaworów.
  • Moderator Samochody
    Brak mocy i dławienie na pewno nie było spowodowane usterką silniczka krokowego. Wpierw należy sprawdzić luzy zaworowe, mogą być zarówno zbyt małe jak i zbyt duże - lubiły wycierać się krzywki wałka rozrządu, same zawory, gniazda i popychacze też do najtrwalszych nie należały. Dalej - jeśli auto ma katalizator, może on być zatkany.
  • Warunkowo odblokowany
    tomcho napisał:
    Taki moduł pada co jakieś 60-70tyś km.


    Wybacz ale ja na moim polonezie mam już 240tys i dopiero 10tys km temu wymieniłem ten moduł 1 raz. co do szarpania sonda i luzy zaworowe dają takie objawy i polecam pozbyć się katalizatora ja za swój dostałem 180zł jeżeli ma 1 na przodzie a jeżeli 2 to dostaniesz max 80zł. po wymianie sondy i ustawieniu tych luzów polecam odpiąć klemy na około 1-2min i potem ustawić od nowa komputerek.

    Pozdrawiam