Witam.
Kupiłem ten sprzęt niecałe 2 lata temu. 2800zł laptop + 200 przedłużona gwarancja o 1 rok. Sprzęt był używany tylko w domu, a obudowa z matrycą otwierana była 2,3 razy dziennie - niewiele. Po około roku pojawiło się pęknięciena obudowie matrycy, na zęwnątrz, na lewym zawiasie. Odesłałem do naprawy i naprawili bez problemu (serwis Czechy, Brno). Teraz mam kilka dni do końca gwarancji i znów ta sama usterka. Pęknięcie obudowy na lewym zawiasie. Odesłałem znów do naprawy i niespodzianka.
Dostałem ekspertyzę, na 361zł - koszt naprawy. Napisali, że ponieważ jest uszkodzenie mechaniczne to gwarancja nie obowiązuje. W poniedziałek będę rozmawiał z konsultantem na ten temat. Czemu pierwszy raz naprawili to na gwarancji, a teraz nie chcą?
To bardzo boli. Sprzęt 2800, gwarancja 200 i jeszcze trzeba płacić za naprawę z nie swojej winy. To wina tandetnych plastików acera.
Co można zrobić, jakich argumentów użyć, gdzie się odwołać od tej decyzji? Tak czy siak muszę zapłacić za naprawę a potem domagać się swoich praw.
W warunkach ograniczonej gwarancji nie ma nic napisane, że nie podlegają naprawie usterki mechaniczne spowodowane eksploatacją.
Przestrzegam was nie kupujcie tych jednorazówek. Teraz bardzo tego żałuję
Acer to ... i przestrzegam wszystkich przed tą tandetą.
Na potwierdzenie moich słów: niedawno poszedłem do kumpeli, która też ma acera innego. Patrzę na obudowę matrycy i co, pęknięcie obudowy matrycy przy 2 zawiasach.
pozdrawiam
Kupiłem ten sprzęt niecałe 2 lata temu. 2800zł laptop + 200 przedłużona gwarancja o 1 rok. Sprzęt był używany tylko w domu, a obudowa z matrycą otwierana była 2,3 razy dziennie - niewiele. Po około roku pojawiło się pęknięciena obudowie matrycy, na zęwnątrz, na lewym zawiasie. Odesłałem do naprawy i naprawili bez problemu (serwis Czechy, Brno). Teraz mam kilka dni do końca gwarancji i znów ta sama usterka. Pęknięcie obudowy na lewym zawiasie. Odesłałem znów do naprawy i niespodzianka.
Dostałem ekspertyzę, na 361zł - koszt naprawy. Napisali, że ponieważ jest uszkodzenie mechaniczne to gwarancja nie obowiązuje. W poniedziałek będę rozmawiał z konsultantem na ten temat. Czemu pierwszy raz naprawili to na gwarancji, a teraz nie chcą?
To bardzo boli. Sprzęt 2800, gwarancja 200 i jeszcze trzeba płacić za naprawę z nie swojej winy. To wina tandetnych plastików acera.
Co można zrobić, jakich argumentów użyć, gdzie się odwołać od tej decyzji? Tak czy siak muszę zapłacić za naprawę a potem domagać się swoich praw.
W warunkach ograniczonej gwarancji nie ma nic napisane, że nie podlegają naprawie usterki mechaniczne spowodowane eksploatacją.
Przestrzegam was nie kupujcie tych jednorazówek. Teraz bardzo tego żałuję

Na potwierdzenie moich słów: niedawno poszedłem do kumpeli, która też ma acera innego. Patrzę na obudowę matrycy i co, pęknięcie obudowy matrycy przy 2 zawiasach.
pozdrawiam