Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ALARM PROBLEM Z PILOTEM

c+kozy 12 Sty 2003 12:50 6069 16
  • #1 12 Sty 2003 12:50
    c+kozy
    Poziom 14  

    Posiadam alarm AMERICAN LEGEND CS 9228 i przestał mi działać jeden pilot ten częściej uzywany. Dioda na nim miga na oscyloskopie jakieś przbiegi idą z anteny . W instrukcji pisze że niby obydwa piloty maja ten sam kod ale kod jest podobno zmienny (500mln kodów).
    Czy można jakoś sparować te piloty czy ewentualnie zaprogramować. Może ktoś posiada jakąś porządna instrukcję tego alarmu bo ta moja jest trochę skąpa.

    0 16
  • #2 12 Sty 2003 14:07
    Janek Bień
    Poziom 17  

    aby zaprogramować piloty musisz mieć opis alarmu jak wejsc w tryb uczenia pilotów ale mysle że mogl sie rozstroić pilot. spruboj pokrecic delikatnie trymerem w pilocie aby go dostroić

    0
  • #3 12 Sty 2003 14:14
    zhu
    Poziom 22  

    miałem coś podobnego z alarmem predator , dzwoniłem do produc. , pani przez telefon powiedziała że programowanie tylko u nich , mają do tego spec. programator i poradziła wysłać do nich centralkę i pilot . koszt 50zł.

    0
  • #4 12 Sty 2003 15:48
    Mich@el
    Poziom 15  

    Czesc,legend-a mozna zaprogramowac samemu,opisz mi wyglad pilota(bylo kilka modeli) i czy jest to cs 9228 czy cs9218?!
    Michal.

    0
  • #5 12 Sty 2003 23:07
    pawelski
    Poziom 13  

    podobnie jak jeden z przedmówców stawiałbym na odstrojenie - spróbuj pokręcić trymerkiem, jak nic nie osiągniesz, to wymień go (trymerka oczywiście, na taki do około 40 p) i próbuj dalej
    w dwóch autach każdy z polotów przestał po pewnym czasie działać (po dwa piloty do alarmu) i za każdym razem kręceniem bądż wymiana trymerea rozwiązywała problem

    0
  • #6 12 Sty 2003 23:24
    emeryt
    Poziom 21  

    Ponieważ kiedyś dosć sporo zajmowałem się autoalarmami, i dosć często spotykałem się z usterkami pilotów. W dzisiejszych konstrukcjach nagminnie stosuje się rozwiązania z kodem zmiennym i problem nie leży w rozjechaniu się częstotliwości nadawania. Wbrew pozorom, najczęściej spotykaną usterką był obluzowany LED - kontrolka nadania. Ponieważ jest on łączony szeregowo w obwodzie zasilajacym nadajnik, przez słabe przewodzenie (wskutek naruszenia lutu) pilot nigdy nie zdołał wysłać odpowiedniej sekwencji (kod musi być kilkakrotnie powtórzony, żeby został rozpoznany). Po poprawieniu lutu w okolicy LEDa wszystko wracało do normy. Drugą "usterką" było zagubienie sekwencji w kodzie dynamicznym, jednakże w takiej sytuacji pomagało włączenie nadawnia na kilkadziesiat sekund albo nawet i ze dwie minuty. Po tym czasie dekoder zdołał zasynchronizować sekwencje i pilot znowu był rozpoznawalny. W starszych autoal;armach była też blokada przed próbami "przegwizdywania" sekwencji (to w tych pilotach ze stałym kodem), kiedy to odbiornik blokował możliwość rozpoznawania kodów na kilka minut po zarejestrowaniu kodu o zbliżonej do oryginału sekwencji. Ja póki co nie kręciłbym żadnymi trymerkami...... zgadnij dlaczego.

    0
  • #7 13 Sty 2003 09:02
    c+kozy
    Poziom 14  

    To jest model cs 9228 pilot dwu przyciskowy AC20TXB2 ze scalakiem PT2262S-18 .
    Scalaka przelutowałem a dzisiaj przelutuje i tą diodę i przelotki moze jakieś uszkodzenie mech. Na wstępie zapomniełem dodać że stało sie to prawdopodobnie przy dużym mrozie i przy próbie zapalania auta która skonczyła sie na rozładowaniu akumulatora.Myślę jednak że jest to sprawa kodu tylko jak do nuczyć ?

    0
  • #8 13 Sty 2003 23:17
    Mich@el
    Poziom 15  

    Wlacz i wylacz zaplon ok. 6-7 razy ,uslyszysz dzwiek Dzzzz , z syreny.
    Nacisnij duzy przycisk najpierw pierwszego ,nastepnie drugiego transmitera(czyt.pilota).
    Czy sa to szare piloty z jednym czarnym wiekszym,a drugim malym przyciskiem?
    Nie krec trymerem bo rozstroisz!!!
    Michal.

    0
  • #9 14 Sty 2003 10:33
    c+kozy
    Poziom 14  

    Tak też zrobiłem ale ten niby uszkodzony sie nie skomunikował z centralka tylko ten dobry.Zaczyna mnie martwić ten dobry bo od czasu jak tylko jego używam już dwa razy nie zadziałał wogule. Ciekaw jestem czy jest jakakolwiek szansa na schemat tego alarmu lub blizsze dane.

    0
  • #10 14 Sty 2003 23:35
    Mich@el
    Poziom 15  

    Mam cala dokumentacje tego alarmu,ale nie mam skanera za to mam fax w firmie.
    Jak jestes zainteresowany to zadzwon do mnie 91...812-87-66
    Michal.

    0
  • #11 24 Cze 2005 18:18
    kucz.p
    Poziom 2  

    mam prablem z tym alarmem potrzebuje kodów do aktywaxcji pilkotów i deaktywacji alarmu chodzi mi o american legend cs9228 bo wyłaczyłem akumulkator i teraz alarm mi szaleje odłacyzłem centralke i teraz wogóle nie działa prosze o schematy i kody porsze o odpowiedz albo pliki na email kucz.p(malpa)wp.pl

    0
  • #12 24 Cze 2005 18:37
    c+kozy
    Poziom 14  

    O ile dobrze pamietam to trzeba właczyc stacyjke 5 razy . Nastepnie wcisnać duzy przycisk na jednym a potem na drugim pilocie . Widzę że Mih@el wyżej już pisał.Co do mojej usterki to przydało sie radio ze starym UKF-em idealna sprawa do regulacji pilota.Od tej pory jeden pilot jest schowany w sejfie jako wzorzec :D .

    0
  • #13 25 Cze 2005 00:57
    kucz.p
    Poziom 2  

    no oki walłem stacyjke to rozruchu 6 razy zapipczał mi alarm i co teraz naciskam guzik w pilocie i nic sie nie dzieje o co chodzi

    0
  • #14 04 Sie 2005 07:58
    maximusword
    Poziom 2  

    Mam problemik z CS9228. Przy załczaniu alarmu syrena odzywa się trzykrotnie zamiast jednokrotnie. Później alarm zaczyna wyc jakby nastąpiło wejście do samochodu.

    0
  • #15 04 Sie 2005 08:09
    wloc
    Spec od samochodów

    bo ma impuls z jakiegoś wyłacznika w drzwiach lub maski czasami też prze łączenie lamki oświetlenia w inną pozycję pomaga

    0
  • #16 04 Sie 2005 08:28
    maximusword
    Poziom 2  

    Dzięki za szybką odpowiedź.

    0
  • #17 12 Lis 2006 23:19
    Bartto
    Poziom 10  

    Czesc wszystkim...

    mam pytanie...czy wiecie moze czy jest szansa gdzies dokupic pilot do alarmu Legend? i pozniej go sparowac?

    zgubilem kluczyk wraz z pilotem i chce teraz zorganizowac sobie jakos drugi komplet....

    dzieki za pomoc

    pozdrawiam

    0