Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro Plus- Tylny most głośno pracuje i drży.

14 Lut 2010 13:51 7706 13
  • Poziom 9  
    Witam
    Koledzy ostatnio padł mi uszczelniacz w tylnym moście, przydrożny mechanik wymienił go ale, po wymianie most zaczął strasznie drżeć i wyć!. Podejrzewam ze za mocno dokręcił nakrętki, i uszkodził tulejkę rozprężną. Pytanie moje jest następujące czy warto rozbierać most i wymienić tą tulejkę oraz łożyska, czy lepiej poszukać gdzieś mostu?
    Kolejne pytanie, czy może ktoś polecić jakiś warsztat w okolicy Warszawy co naprawia mosty w polonezie?
    A może ktoś ma do sprzedania dobry most do PLUSA?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    witam i proponuje sprawdzic czy po demontazu walu ,a podejrzewam ze nie demontowal calego tylko wyciągnąl z czesci suwliwej a wkladajac nie zgral krzyzakow i to powoduje drżenia bo nastepuje przelamywanie na krzyzakach ,doswiadczylem tego osobiscie wiec za nim cośzaczniesz robic sprawć współbieżność krzyzaków
  • Poziom 9  
    Witam wał był nie wyjmowany byłem przy tym, kontaktowałem się z gościem który sprzedaje regenerowane mosty. czy ktoś moze montował most po regeneracji?
  • Poziom 38  
    Nie bardzo wiem jak mógł wymienić uszczelniacz bez odłączenia wału od tylnego mostu. Nie wiem na czym polega współbieżność krzyżaków, ale przed wypięciem wału znaczyłem połaczenia, aby w tym samym ułożeniu go z powrotem skręcić w celu uniknięcia drgań z powodu utraty wyważenia.
  • Moderator Samochody
    Przecież się odkręca 4 śrubki flanszy wału od mostu, potem podporę i wał opada - jak mogą się krzyżaki przestawić ? Skoro już zaczął wyć, to "bebechy" są do wyrzucenia - nic nie wyciszy źle ściętej przekładni hipoidalnej. Albo most po regeneracji - koniecznie z gwarancją, bądź faktycznie ze złomowiska, przy odrobinie szczęścia można trafić w miarę sprawny. Drżenie może być również spowodowane rozsypanymi łożyskami krzyżaka. Wszelka naprawa polegająca tylko i wyłącznie na wymianie tulei rozprężnej jest nieskuteczna, jest to element jednorazowego użytku, przy odkręcaniu nakrętki główki wałka powinien być bezwarunkowo wymieniony.
  • Poziom 9  
    Tak wał był zaznaczony i to czy go obrócę względem główki to nic nie zmienia, Szukałem troch po auto złomach i alegro koszt to od 150 do500PLN, a we Wrocławiu za 600 wymieniają na most regenerowany z gwarancja 6000km lub pol roku. Chyba sie tam wybiorę. Moze ktos juz wymienial na regerowany i moze coś o tym powiedzieć?
  • Poziom 12  
    ja bym jeszcze sprawdził czy dobrze przykręcił podpore wału bo jak sie ją odbróci o 180 stopni to przykręcić też się da, ale właśnie są takie drgania
  • Poziom 17  
    witam ,ten kolega nie pisal że mu most wyje tylko ma wibracje ,jeśli walu nie zdejmowal to prponuje pierwsze sprawdzic krzyżaki ,sama wymiana zymeryngu nie spowoduje takich efektów,a co do przestawienia wału to istnieje taka możliwość jesli wyjmie sie wal z końkówki wieloklina od strony skrzyni biegów,proponuje również sprawdzenie łozyska podparcia wału ,ale rownież proponuje sprawdzenie opon ,bo po peknieciu kordu w wewnątrz opony opona ulega deformacji i to rowniez trzepie samochodem pozdrawiam
  • Użytkownik usunął konto  
  • Użytkownik usunął konto  
  • Moderator Samochody
    Kwestia prędkości obrotowej przekładni, naprężeń obudowy itd. Ponadto sama skrzynia biegów też potrafiła wyć, pomimo zmodernizowania modułu zębów i tzw. ucha słonia - gumowego wyciszacza.Wyjątkowo nieudana, ciężka i oporna konstrukcja zarówno zawieszenia jak i przekazania napędu. Co dziwne - stare blaszane mosty w 125p wcale nie sprawiały kłopotów, pomimo delikatniejszej konstrukcji.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 1  
    Właśnie kupiłem ładnego poloneza aut plus w podobnymi objawami ale nam już nagrany sprawny most nie straszcie mnie ze że to nie:|wystarczy zepsuta skrzynia zachowuje się całkiem inaczej wymiana mostu wystarczy-koszt 150 zł