Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Honda NSR 125 JC20 - jakie ciśnienie sprężania?

jarek210 14 Lut 2010 16:22 5330 15
  • #1 14 Lut 2010 16:22
    jarek210
    Poziom 9  

    Witam Państwa.. Mam do was pytanie.. chce nabyć Hondę NSR 125 JC20 i zanim ją wezmę, chciałbym jej zmierzyć ciśnienie na tłoku, tylko nigdzie nie jest podane ile dokładnie ono powinno mieć.. Ktoś mógłby mi pomóc? I powiedzcie co jeszcze sprawdzić mam na początek zanim ją kupię?

    0 15
  • #2 17 Lut 2010 11:27
    marcys20
    Poziom 18  

    przede wszystkim sprawdź czy się nie spotkała z jakimś przystankiem lub inną twardą barierką :-)

    0
  • #3 17 Lut 2010 13:09
    andriu124
    Poziom 14  

    Gruntownie to sprawdził bym przy zakupie to co pisze kolega marcys20, a do tego zużycie opon, obejrzał bym silnik czy nie są tam jakieś przepocenia lub wycieki, a ciśnienie porównaj do jakiegoś benzyniaka.

    0
  • #4 17 Lut 2010 16:37
    jarek210
    Poziom 9  

    no ok dzięki..
    Z tego co wiem to na szczęście nie była jeszcze bita... tylko z tego co wiem to ma coś z gaźnikiem bo na wolnych obrotach nie za bardzo chodzi i trzeba jej w efekcie trzymać trochę gazu bo zgaśnie.. Wie ktoś czy na pewno ot jest to??

    0
  • #5 17 Lut 2010 16:49
    andriu124
    Poziom 14  

    Regulacja składu mieszanki powinna pomóc (reg. gaznika) no i napewno konieczne czyszczenie bo być może są dysze od biegu jałowego przytkane i pracuje tylko za pomocą dyszy głównej.

    0
  • #6 20 Lut 2010 15:09
    jarek210
    Poziom 9  

    Witam ponownie kolegów.. byłem dzisiaj obejrzeć tą NSR-ke i na szczęście bita nie byłą ale był problem z odpaleniem jej:( czy oprócz zatchniętego gaźnika lub filterka jest jakiś inny powód który może blokować blokować dopływ mieszanki do cylindra?? czy może ona ma jakąś pompkę która dozuje paliwo?? pomóżcie..

    -1
  • #7 20 Lut 2010 22:40
    Robert888111
    Poziom 14  

    Rownie dobrze silnik moze byc do remontu. Sprezanie mozesz sprawdzic wrzucajac 1 i krecac kolem. Jesli opor bedzie znikomy, wniosek nasowa sie sam.

    0
  • #8 21 Lut 2010 09:29
    jarek210
    Poziom 9  

    Hmm.. przy jedynce z tego co pamiętam opór był dosyć dosyć.. a jeśli była by uszkodzona membrana??? ale inie sądzę że to była wina silnika. bo on się odzywał ale paliwa mu nie podawało....

    0
  • #9 21 Lut 2010 10:31
    Drapek_skate
    Poziom 13  

    w takim sprzęciku na jedynce powinien opór być dość spory. Najlepiej zmierzyć to jakimś zegarem/manometrem.
    Poza tym sprawdź opony, napęd (łańcuch i zębatki), łożysko główki ramy (czy nie ma luzów i płynnie chodzi), no i właśnie silnik (czy dobrze pali i czy moto dobrze jeździ), gaźnik w razie czego jest do wyregulowania i przeczyszczenia, ale jak tłok na wykończeniu to już spore koszta - wiem bo kolega wymieniał właśnie w takiej NSR 125ccm i dał za tłok z pierścieniami jakieś 600zł. Do tego nie pamiętam czy to w tej hondzie ale chyba tak - cylinder jest bez możliwości zrobienia szlifu.

    0
  • #10 21 Lut 2010 11:29
    jarek210
    Poziom 9  

    Teraz nie wiem co mam zrobić z tym wszystkim..:(

    0
  • #11 21 Lut 2010 11:36
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #12 21 Lut 2010 12:04
    jarek210
    Poziom 9  

    Jeśli facet ją zrobi, cena znacznie podskoczy.. A ten motor chodził, tylko teraz kilka miesięcy stał i nie był odpalany..

    Ja to mam tylko taka nadzieję że np. gaźnik jest zapchany lub jakaś inna mała usterka.. gorzej jak to będzie coś poważnego to wtedy lipa.

    0
  • #13 21 Lut 2010 12:07
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #14 21 Lut 2010 12:15
    jarek210
    Poziom 9  

    Wiem wiem.. czyli wziąć i rozebrać u niego ten gaźnik i zobaczyć czy to na pewno to?

    0
  • #15 21 Lut 2010 12:21
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #16 21 Lut 2010 12:28
    jarek210
    Poziom 9  

    ok dzięki za rady

    0
  Szukaj w 5mln produktów