patison 1 wrote: A ktory to jest i jak go sprawdzic
To patrząc pod maskę pierwszy z lewej wtrysk, sprawdzamy omomierzem.
Inne możliwe usterki to:
-błędy w komputerze do wykasowania tylko w ASO,
-uszkodzony lub przerwa wtrysku sterującego,
-uszkodzony lub przerwa elektrozaworu otwierającego dodatkową dawkę paliwa w pompie wtryskowej, znajduje się od spodu pompy i złącze jest na dwa piny,
-uszkodzony zawór n75,
-uszkodzony lub zatarty EGR,
-przetarty przewód podciśnieniowy z n75 do EGR'a.
Pozdrawiam.
Dodano po 13 [minuty]: Maciejka1976 wrote: Witam,
Ja mam troszkę inny problem ale może to cos podobnego. Przy jeźdazie w korkach zapala się chceck engone i silnik przechodzi w tryb awaryjny. obroty spadają do 1000 i nie można dodać gazu, sprawdzone wiele elementów. elektronik powiedział żeby sprawdzić główną magostrala paliwa. Czy ktoś wie może co to może być?
Jaki rocznik i czy kody błędów wywoływałeś, filtr paliwa wymieniony?