A mieszanka paliwa z olejem świeża ? Karencja na mieszankę wynosi 2 miesiące, po tym czasie już się nie do końca nadaje do pilarek. Olej oryginalny czy mixole ? Gaznik był czyszczony? Możliwe że za ubogo był ustawiony skład mieszanki( chociaż że w tym modelu nie ma śrub regulacyjnych, ale jak będzie dżwigienka za nisko to też będzie maszyna miała za ubogo). Luz na łożyskach igiełkowych na wale to rzadkość, a jeśli już wystąpi to słychać jak maszyna dzwoni po uruchomieniu(a nawet po pociągnięciu za sznurek). Zakup zamienników to strata kasy, jeśli nie było głębokich rys na gładzi cylindra to wystarczyło wytrzeć to co zostawił po sobie tłok czyli spolerować gładz cylindra papierem ściernym do metalu ( to grubych nalotów po tłoku 120papier, a na wykończenie 400papier i 800papier) przy każdym takim remoncie należy wymieniać łożyska na wale (SKF 2002 w luzie C3) bo tłok dostaje kompresji jak przy nowej maszynie i stare łożysko może się przez to rozlecieć. Przede wszystkim zawsze ale to zawsze nowe uszczelniacze na wał, wystarczy że maszyna zacznie brać lewe powietrze i jest mniejsza smarność z oleju zawartego w paliwie, a dla nowego tłoka i cylindra to tak jak by już założyć zatarte części. Łącznik cylinder -gaznik zanim się założy i zaciśnie opaską należy podgrzać (np. suszarką do włosów, ale bez przesady) ostygając będzie się zaciskać i stworzy szczelne łączenie. Pozdrawiam