Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane Coupe 1.6 8v 1997r nie działa dioda immo

wzz5 15 Lut 2010 19:33 11443 13
  • #1 15 Lut 2010 19:33
    wzz5
    Poziom 8  

    Witam Mam problem z Renault Megane coupe 1.6 8v benzyna plus gaz. Samochód stał kilka dni bez użytku Nowy akumlator rozładował mi się, oddałem go na gwarancji podłączyłem inny. Auto nie chciało odpalać nie było iskry migała kontrolka od elektryki z zygzakiem a także nie paliła się dioda od immo. Osuszyłem wnętrze auta wraz z odbiornikiem ir auto odpaliło jednak nadal nie ma kontrolki immo, do tego kontrolka elektryki z zygzakiem zapala się jedynie na chwilę w momencie odpalania silnika.nie działają kierunkowskazy, swiatła awaryjne ogrzewanie szyby tylnej, i oczywiscie nie działa centralny zamek. Prosze o pomoc. Bezpieczniki sprawdzone. Pozdrawiam

    1 13
  • #2 16 Lut 2010 07:13
    Doktorr
    Poziom 34  

    Przy spadkach napięcia sterowniki "głupieją" w ich pamięci pojawiają się błędy których w normalnych warunkach niema. Proponuję podjechać do warsztatu dysponującego Clipem i pokasować błędy. Możesz również pojeździć kilka dni i zobaczyć czy wszystko nie wróci do normy. Druga metoda nie zawsze się sprawdza.

    0
  • #3 16 Lut 2010 07:36
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 16 Lut 2010 17:34
    wzz5
    Poziom 8  

    Dzięki za info.Pół godziny suszenia UCEBIKU mam za sobą. Ale co z tego skoro dioda od immo się nie zapaliła nadal to samo nie działają kierunki, centralny nie reaguje nie działają światła awaryjne. Chyba raczej chodzi o błędy do wykasowania. Jest moze jakiś sposób na zapalenie diody immo ?

    0
  • #5 17 Lut 2010 14:32
    karas__82
    Poziom 9  

    Czesc mialem ten sam problem w reno po prostu przestal dzialac mi kluczyk ktory nie wylaczal imo i nie otwieral drzwi pozniej starcilem caly prad w samochodzie u mnie pomoglo wyczyszczenie wszyystkich bezpiecznikow pod maska kolo akumulatora i ich wysuszenie bo pod nimi jest dziura do odplywu wody i u mnie po latach sie zapchala i woda spowodowala zwarcie calego ukladu warto to sprawdzic bo ja tez myslalem o wylaczeniu imo ale u mnie na szczecie to pomoglo i sprawdz tez odbiornik podczerwieni bo ja kolo anteny w dachu mialem przeciek ktory tez pewnie nie byl obojetny dla ukaldu pozdro i powodzenia zycze...

    0
  • #6 17 Lut 2010 15:02
    carrot
    Moderator Samochody

    Cytat:
    Chyba raczej chodzi o błędy do wykasowania.

    Chyba raczej chodzi o przelotki w płytce 2 warstwowej, które zgniły na skutek wody
    A obwody wykonawcze w UCEBIC/UCH można sobie włączać za pomocą stosownego testera i sprawdzić czy działają

    1
  • #7 17 Lut 2010 19:06
    wzz5
    Poziom 8  

    karas__82 pisałeś o bezpiecznikach koło akumulatora. Koło akumulatora mam jedynie niżej komputer. Z Prawej strony mam czarną puszkę z dwoma większymi bezpiecznikami ( czy o nie chodzi?). I po za tym oczywiście we wnętrzu auta po lewej stronie kierowcy pod nadmuchem bezpieczniki tych z kolei jest troche wiecej i są mniejsze od tych pod maską. Moze to wynik nieco innych modeli naszych renaultów.

    0
  • #8 18 Lut 2010 18:34
    wzz5
    Poziom 8  

    Witam. Wyjąłem UCEBIK i nie zauważyłem jakichkolwiek śladów zalania wodą czy czym kolwiek, jakiegokolweik ze styków. Wziąłem go do domu zobaczymy co bedzie dalej.

    0
  • #9 18 Lut 2010 18:36
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #11 18 Lut 2010 23:16
    tocka
    Poziom 24  

    Koledzy mam podobny problem tylko SCENIC 1.9 DCI 2001r.

    Zaczęło się od tego,że klientka zostawiła auto na zapłonie z zaciętym rozrusznikiem :cry:, zaprowadziła do mojego znajomego mechanika, który odłączył aku, założył nowy rozruszniki i stacyjkę. Po założeniu klem okazało sie, że nie działa centralny ani z pilota ani z zamka kierowcy. Co sie okazało to jeszcze nie miga kontrolka immo i auto oczywiście zapala na 3s i gaśnie ( immo).
    Podłączył CDIFa 2, i sie okazało że immo kluczyk widzi zero błędów :|, ECU to samo.

    Oddał auto mi do roboty :D ( pozbył sie zgroba z warsztatu), no i jest zonk, bo połączyłem sie LUNCHEM z tym cudownym pojazdem i to samo, zero jakich kolwiek błędów, kontrolkę immo mogę zapalić zdalnie aby migała ale to wszystko.
    Chciałem wyciąć immo ale tu też lipa bez emulatora nie idzie :cry:( czas goni a emu mogę mieć dopiero w poniedziałek)

    A teraz do meritum - potrzebuję jeśli ktoś z kolegów posiada schematu podłączenia tego UCEBIKA, jeśli ktoś posiada będę wdzięczny.

    0
  • #12 18 Lut 2010 23:30
    doktor333
    Poziom 18  

    Potwierdzam opinię Carrota.Wszystkie te obwody zasilane są przez stałe zasilanie. Spróbuj zasilić skrzynkę przez bezpiecznik jednego z niedziałających obwodów(najlepiej o dużym amperarzu-
    szyba,centralny zamek...)Jeśli pozostałe zadziałają usterka tkwi w UCBIC-u.

    0
  • #13 19 Lut 2010 06:54
    Doktorr
    Poziom 34  

    A może przy wymianie akumulatora sypnął się wsad procesora tej magicznej skrzyneczki. (Niedawno odpinałem akumulator, w peugeocie 307 , po założeniu , autko umarło.Okazało się , że sypnął sie wsad w BSI.) Tak czy inaczej pozostaje ci z tym problemem zwrócić się do fachowca.

    1
  • #14 19 Lut 2010 07:45
    wzz5
    Poziom 8  

    Myslę, że to będzie najlepsze i nieuniknione rozwiązanie. Dzieki za pomoc.

    0