Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Thomson 25DG17E - blokada

28 Lip 2004 13:28 1807 5
  • Poziom 10  
    Witam
    Niefortunnie wlaczyla mi sie blokada rodzicielska w Thomsonie 25DG17E.
    Najpierw chce 4 cyfrowego kodu ktory jest prosty i nie mam z nim zadnego problemu. Problem zaczyna sie jak trzeba wpisac 8 cyfrowy kod(zaraz po wpisaniu 4 cyfr.) Przegladalem sporo posow i wiem ze sa standardowe kody do niektorych modeli lub kombinacja przyciskow na pilocie.Jesli ktos zna to bylbym bardzo wdzieczny.
    Jesli opis telewizora jest niepelny to prosze o kilka numerow lub kombinacji ktore moglbym przetestowac.
    Pozdrawiam
  • Poziom 16  
    a dlaczego po pierwszym chce drugi ? moze bledny 1 i chce 2 ?
  • Poziom 10  
    byc moze jest bledny i dlatego wyskakuje 8 cyfrowy,
    a ktos wie jaki powinien byc kod do tego mogelu tv?
    pozdrawiam
  • Poziom 16  
    ale przeciez w instrukcji powinno byc napisane na taki wypadek bo nie wieze ze zalozyli pin i nie dali numeru tak jakbys kupil komure i mial zgadnac pin :) ale zapytam kolesia bo chyba on ma taki tv
  • Poziom 10  
    udalo sie odblokowac,
    kasowanie pinu dokonuje sie 0000 ale dopiero po wprowadzeniu prawidlowego pinu,
    pozdrawiam
  • Poziom 16  
    no to jaki byl ten pin ? chyba ze to tajemnica ?