Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odkurzacz Centrixx TS 2300W, słabo ciągnie.

16 Lut 2010 22:07 4874 6
  • Poziom 31  
    Dotarł do mnie taki odkurzacz. Nie znam tego typu. Odkurzacz ma około roku, uszczelki wymienione. Może ktoś wie jaki tam jest silnik albo ma schemat montażowy tego odkurzacza lub pomoże go otworzyć. Proszę o jakąś poradę, gdzie szukać przyczyny.
    Odkurzacz Centrixx TS 2300W, słabo ciągnie.
  • Poziom 17  
    Sprawdzić czy ciągnie po odłączeniu węża ssącego.Wymontować filtr z pojemnika na kurz i przedmuchać pod ciśnieniem.Najczęściej to zatkany filtr.Jeżeli chodzi o części do tych odkurzaczy to posiadam
  • Poziom 31  
    Twoje propozycje sprawdziłem zanim się tu rozpisałem. Bez efektów. O częściach będę myślał, jak będę wiedział czego szukać. Dzięki za zainteresowanie.
  • Poziom 17  
    Sprawdzić filtr powietrza wydmuchiwanego w celu sprawdzenia należy zdemontować prawe koło.Aby dostać się do silnika wyjąć pojemnik na kurz odkręcić dwa wkręty potem zdjąć koło patrząc od przodu lewe odkręcić wkręt potem od spodu są jeszcze dwa wkręty wszystkie są na wkrętak krzyżakowy zdjąć obudowę wyjąć zwijacz jest przykręcony od góry jednym wkrętem wypiąć przewody zdemontować potencjometr i wypiąć przewody zdemontować drugie koło odkręcić wkręt i mamy tylko do zdemontowania korpus w którym mamy silnik należy odkręcić korpus są tam cztery wkręty i zdjąć silnik mamy na wierzchu
  • Poziom 31  
    Dziękuję, będzie prościej go rozbebeszyć. Mam jeszcze takie spostrzeżenie. Silnik startuje tak jakby w dwóch fazach. Przy pokrętle na max, silnik rusza ale pełny zryw robi po 2-3 sekundach. Wiesz może czy to norma.
  • Poziom 31  
    Odkurzacz zrobiony. Faktycznie rozebranie go to nie problem. Stwierdziłem, że turbinka jest bardzo brudna. Zauważyłem ciekawą rzecz, na odkurzaczu pisze 2300W a na silniku 1800W. Dziękuję za podpowiedzi.
    Przy okazji małe sprostowanie, pod spodem są jeszcze 4 wkręty a korpus silnika ma 3 wkręty. Dla potomnych dodam, że przy składaniu nie wkładać silnika w osłonę tylko najpierw silnik ułożyć na gumie (amortyzatorze) a potem nakryć osłonę i dopasować na otwory. Tak jest dużo łatwiej spasować.