Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

same problemyz maluszkiem

28 Jul 2004 17:35 1067 6
  • Level 8  
    zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok. Świece wykrecone miały bronzowo jasny nagar wyczyszczone i ustawiona iskra .Wymieniony filtr powietrza i dalej to samo .[/b]Śilnik jak jusz uruchomie z wielkim trudem to strzela pracuje nieruwnomiernie przy wymianie filtra powietrza w gniezdzie mialem duzo oleju niewiem jak sie tam dostal jak pracuje na wysokich obrotach sam po jakis czasie gasnie to jest jak go podkrece przy gazniku na pedale gazu i co z tym robic kochane ludziska :sm2: bo mnie normalnie wkuza to autko mam go póltora miecha i same problemy ma jusz 13 lat to chyba pechowa liczba dla niego bo jak tak dalej będzie stawiał opory to go spale zywcem
  • Level 21  
    Poza tym sprawdz czy łańcuszek rozrządu nie ma za dużych luzów i czy się juz nie kwalifikuje do wymiany. Brązowo jasny nagar na świecy świdczy o dobrze ustawionym zapłonie, ale nie świadczy o dobrym łańcuszku. U mnie tak było aż pewnego dnia w czasie jazdy zgasł i juz nie dał się zapalic :-( Po próbach naprawy na drodze. przeskoczył o kilka ząbków i podparły mi zawory tłoki. Wtedy to już tylko sznurek pomógł.
  • Level 10  
    hej mialem 126p kilka lat i tez z nim walczylem

    1 sprawdz czy idzie paliwo do gaznika z pompki
    - sciagasz rurke przy gazniku i krecisz powinno leciec ostro
    2 stan plywaka czy nie tonie

    3 iskra na swiecach aparat zaplonowy i ustawiony dobrze kat zaplonu

    4 mialem tez przerdzewiala rurke w baku i lipa gdy malo bezyny bylo bo nie ciagnol
  • Level 12  
    mirek 1 wrote:
    zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok.

    To wcale nie znaczy, że jest OK. Tak jak post wyżej, może być uszkodzony pływak lub zaworek. Lub też, co wynika z objawów przez Ciebie wymienionych, łapie lewe powietrze przez ośkę przepustnicy. Ja właśnie tak miałem. Można rozwiercić otwory i dać nadmiarową oś lub tak jak u mnie kupić regenerowany gaźnik. Jak ręką odjął.
    mirek 1 wrote:

    pracuje nieruwnomiernie przy wymianie filtra powietrza w gniezdzie mialem duzo oleju niewiem jak się tam dostal jak pracuje na wysokich

    Olej tam się dostał z przedmuchów do skrzyni korbowej, ale w większości maluchów tak jest, bardziej lub mniej. Wymień jeszcze styki przerywacza i kondensator (jak jest u Ciebie) parę groszy a masz spokój. I nie tragizuj tak z tym spaleniem. Jak go w końcu zrobisz to Ci się odwdzięczy. Tak to bywa jeśli poprzedni właściciel o niego nie dbał. Ale pociesz się, że w innych autach sam tego byś nie zrobił no i najważniejsze za te pieniądze :o
  • Level 8  
    czy przy wymianie rozrzadu trzeba ustawiac na nowo luzy zaworów i iskre na przerywaczu oraz zaplon

    Zamiast co kilka godzin zakładać nowy temat w sprawie jednego samochodu trzymaj się jednego tematu!! Za następny nowy temat dotyczący maluszka dostaniesz ostrzeżenie.<Acula>
  • Level 12  
    mirek 1 wrote:
    czy przy wymianie rozrzadu trzeba ustawiac na nowo luzy zaworów i iskre na przerywaczu oraz zaplon

    Ja bym zawsze tak zrobił. Luzy w maluchu jak są do d..y to różne cuda się zdażają. Nie pali, a jak pali na zimno to jak ciepły nie, kich, prych itp. Jak zmieniasz rozrząd to co szkodzi sprawdzić luzy, ustawienie zapłonu. Masz potem spokój...