Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

same problemyz maluszkiem

28 Lip 2004 17:35 1031 6
  • Poziom 8  
    zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok. Świece wykrecone miały bronzowo jasny nagar wyczyszczone i ustawiona iskra .Wymieniony filtr powietrza i dalej to samo .[/b]Śilnik jak jusz uruchomie z wielkim trudem to strzela pracuje nieruwnomiernie przy wymianie filtra powietrza w gniezdzie mialem duzo oleju niewiem jak sie tam dostal jak pracuje na wysokich obrotach sam po jakis czasie gasnie to jest jak go podkrece przy gazniku na pedale gazu i co z tym robic kochane ludziska :sm2: bo mnie normalnie wkuza to autko mam go póltora miecha i same problemy ma jusz 13 lat to chyba pechowa liczba dla niego bo jak tak dalej będzie stawiał opory to go spale zywcem
  • Poziom 21  
    Poza tym sprawdz czy łańcuszek rozrządu nie ma za dużych luzów i czy się juz nie kwalifikuje do wymiany. Brązowo jasny nagar na świecy świdczy o dobrze ustawionym zapłonie, ale nie świadczy o dobrym łańcuszku. U mnie tak było aż pewnego dnia w czasie jazdy zgasł i juz nie dał się zapalic :-( Po próbach naprawy na drodze. przeskoczył o kilka ząbków i podparły mi zawory tłoki. Wtedy to już tylko sznurek pomógł.
  • Poziom 10  
    hej mialem 126p kilka lat i tez z nim walczylem

    1 sprawdz czy idzie paliwo do gaznika z pompki
    - sciagasz rurke przy gazniku i krecisz powinno leciec ostro
    2 stan plywaka czy nie tonie

    3 iskra na swiecach aparat zaplonowy i ustawiony dobrze kat zaplonu

    4 mialem tez przerdzewiala rurke w baku i lipa gdy malo bezyny bylo bo nie ciagnol
  • Poziom 12  
    mirek 1 napisał:
    zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok.

    To wcale nie znaczy, że jest OK. Tak jak post wyżej, może być uszkodzony pływak lub zaworek. Lub też, co wynika z objawów przez Ciebie wymienionych, łapie lewe powietrze przez ośkę przepustnicy. Ja właśnie tak miałem. Można rozwiercić otwory i dać nadmiarową oś lub tak jak u mnie kupić regenerowany gaźnik. Jak ręką odjął.
    mirek 1 napisał:

    pracuje nieruwnomiernie przy wymianie filtra powietrza w gniezdzie mialem duzo oleju niewiem jak się tam dostal jak pracuje na wysokich

    Olej tam się dostał z przedmuchów do skrzyni korbowej, ale w większości maluchów tak jest, bardziej lub mniej. Wymień jeszcze styki przerywacza i kondensator (jak jest u Ciebie) parę groszy a masz spokój. I nie tragizuj tak z tym spaleniem. Jak go w końcu zrobisz to Ci się odwdzięczy. Tak to bywa jeśli poprzedni właściciel o niego nie dbał. Ale pociesz się, że w innych autach sam tego byś nie zrobił no i najważniejsze za te pieniądze :o
  • Poziom 8  
    czy przy wymianie rozrzadu trzeba ustawiac na nowo luzy zaworów i iskre na przerywaczu oraz zaplon

    Zamiast co kilka godzin zakładać nowy temat w sprawie jednego samochodu trzymaj się jednego tematu!! Za następny nowy temat dotyczący maluszka dostaniesz ostrzeżenie.<Acula>
  • Poziom 12  
    mirek 1 napisał:
    czy przy wymianie rozrzadu trzeba ustawiac na nowo luzy zaworów i iskre na przerywaczu oraz zaplon

    Ja bym zawsze tak zrobił. Luzy w maluchu jak są do d..y to różne cuda się zdażają. Nie pali, a jak pali na zimno to jak ciepły nie, kich, prych itp. Jak zmieniasz rozrząd to co szkodzi sprawdzić luzy, ustawienie zapłonu. Masz potem spokój...