Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zerwany pasek rozrządu PEUGEOT 1.9D bez turbo! byla kolizja?

Patelak 17 Feb 2010 15:16 11592 8
  • #1
    Patelak
    Level 12  
    Tak jak w temacie, czy silnik 1.9D w Peugeot Partner ma bez kolizyjną głowicę czy nie ?
    Może ktoś się spotkał już z tym ?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Helpful post
    #2
    trans-serwis
    Level 39  
    Tak spotkaliśmy się już z tym. Pogięte zawory.
  • Helpful post
    #3
    rekordgsm
    Level 31  
    Z tego co się orientuję każdy Diesel jest kolizyjny.
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #5
    yogi009
    Level 43  
    Nawet jeśli po rozebraniu będzie wyglądał na niepostrzelony, radzę wymienić chociażby komplet "szklanek", cena 10x niższa niż potem remont głowicy. Wiem, bo u mnie mechanik tego nie zrobił. Sam nie wiem, czy powienienem go nazywać mechanikiem.
  • #6
    Patelak
    Level 12  
    Ze sie tak dopytam w jakim celu wymienic szklanki??Co sie stanie jak sie niewymieni tych szklanek??
    Dziwi mnie ze jak kreci rozrusznikiem to tloki niezawadzaja o nic
    (czyzby zawor sie dopasowal czytaj wygial odpowiednio ze tloki sie swobodnie przemieszczaja)??
  • Helpful post
    #7
    RobertLodz09
    Level 30  
    Tak kolego ,zawory już sie "dopasowały" i nie przeszkadzają tłokom w ich pracy.
  • #8
    Patelak
    Level 12  
    yogi009 wrote:
    Nawet jeśli po rozebraniu będzie wyglądał na niepostrzelony, radzę wymienić chociażby komplet "szklanek", cena 10x niższa niż potem remont głowicy. Wiem, bo u mnie mechanik tego nie zrobił. Sam nie wiem, czy powienienem go nazywać mechanikiem.



    Co sie stanie jezeli niewymieni sie szklanek??
  • Helpful post
    #9
    yogi009
    Level 43  
    U mnie było tzw. lekkie stuknięcie, niby się nic nie stało, mechaniorzy zmienili napęd rozrządu, ale nie sprawdzili szklanek. Okazało się, że jednak co najmniej jedna musiała być pęknięta, bo 3 tygodnie później miałem mocny zawał w głowicy. A każdy normalny mechanik powienien wiedzieć, że to też był silnik kolizyjny.