Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fiat 126 el - rok 1997 - nie gaśnie silnik (...)

17 Lut 2010 20:32 1837 7
  • Poziom 9  
    Witam wszystkich . Piszę tutaj po raz pierwszy ponieważ mam mały problem z moim maluchem , a na tym forum można znaleźć dużo pomocy na temat tego auta.
    Problem polega na tym iż gdy włączę silnik , nie mogę po jeździe wyłączyć go z powrotem , tzn nawet po wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki silnik nadal chodzi. Musze w tedy go zdusić na biegu aby zgasł ale nadal świecą się kontrolki wtedy muszę odkręcić klemę od akumulatora aby odłączyć prądy. Po założeniu klemy ponownie świecą się kontrolki . Nie mam pojęcia czy może uszkodziła się stacyjka czy też może Przekaźnik wyłącznika zapłonu ? Proszę o pomoc w tym temacie . :)
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 23  
    Wypnij kostkę idącą ze stacyjki i jak zgasną kontrolki to znaczy że w niej tkwi problem.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 38  
    Witam
    Mam pytanie czy ten objaw powstał tak samoistnie? Czy były jakieś objawy wcześniej ? I czy czasem ostatnio czegoś nie montowałeś w aucie .
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    tak problem powstał samoczynnie nie się złego nie działo aż tu nagle wyciągam kluczyki żeby zgasić auto a tu silnik nadal pracuje , od wczoraj wypinam ta kostkę od stacyjki , gaśnie ale czy to jest wina tej kostki ?? :|
  • Poziom 38  
    Witam
    Jeśli po jej wypięciu silnik gaśnie to zacznij od wymiany kostki .
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Witam
    czy opłaca się wymieniać kostkę ? ja pojechałem na szrot i za 2 złote miałem stacyjkę. Najlepiej weź inna stacyjkę zapal go z niej (po prostu podepnij do kostki) i zobacz czy zgaśnie jak tak to wina stacyjki.
  • Poziom 11  
    Zarówno stacyjkę jak i kostkę na złomie czy szrocie dostaniesz za "browara", a może masz jakiegoś znajomego który ma maluszka to weź pożycz na chwile od niego kostkę... Powodzenia!
  • Poziom 9  
    witam wszystkich dawno nie pisałem ;) To tak . problem był ze stacyjką no i wymieniłem ją i jest ok :) .

    A teraz mam nowy temat : mianowicie chyba coś jest nie tak z grzaniem się silnika a szczególnie tłumika , zaraz po odpaleniu dosłownie kilka sek. tłumik, jest "wrzący" bije od niego niesamowite ciepło i śmierdzi . podobno kwestia nagrzewania się silnika to olej , ale u mnie stan jest dobry ostatnio nawet dolewałem , podobno to też kwestia termostatu że jest zepsuty ... ? proszę o jakieś uwagi :) z góry dzięki ;)