Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fiat Seicento 1.1mpi sporting 2001

17 Lut 2010 22:10 4797 6
  • Poziom 2  
    Witam wszystkich, ktorzy moga mi pomoc,
    przypadkowo zostalem wlascicielem Seicento 1.1 mpi. Auto jest niesprawne i postaram sie opisac co sie dzieje i jakie objawy wystepuja.
    1. Silnik odpalil i na wolnych obrotach ladnie pracowal, wkrecal sie na obroty, problem pojawial sie po wrzuceniu biegu- objaw: szarpanie auta i gasniecie. Po przegazowniu i szybkim puszczeniu gazu auto gaslo. Byl moment ze przejechalem autem okolo 15 km bez najmniejszego problemu, jednak ponownie pojawilo sie szrpanie i gasniecie, a co najgorsze terz nie chce nawet odpalic!!!!
    2. Wymienilem pompke paliwa i czujnik polozenia walu- czesci kupilem nowe!
    Po tym zabiegu auto odpalilo, jednak po 10 minutach zgaslo i znow nie chce odpalic.
    -Prosze o podpowiedz i pomoc co mam zrobic i gdzie zajrzec.
    Zaznacze jeszcze ze jestem zielony w dziedzinie motoryzacji i moje pytania moga byc dziwne.
  • Poziom 32  
    Jesteś zielony w tej dziedzinie , kto sugerował tobie wymianę pompy paliwa wraz z czujnikiem wału? Było to sprawdzone konkretnie, jeśli wszytko na to wskazywało, to trzeba było by prześledzić instalację , sprawdzić impulsy na wtryski, cewki tak na początek.
  • Poziom 2  
    Masz racje ze tak powinno byc zrobione, jednak kolejny problem jaki jest to fakt ze nie mieszkam w Polsce i troche trudno tu o dobrego mechanika, za to jest bardzo wielu "wymieniaczy" ktorzy chca sie uczyc za moje pieniadze.
    Co do czujnika polozenia walu to wymienilem go z powodu tego iz przewod byl przytarty i sadzilem ze moze powodowac jakies zwarcie!!!
    Iskra byla sprawdzana i jest.
  • Poziom 32  
    Iskra jest, paliwo jest nic do zagadania mu nie brakuje, no może jeszcze powietrza :D, zrób na początek diagnostykę tego wtrysku IAW, niby takie Seicento ale obawiam się że nie do naprawy w domowym zaciszu
  • Poziom 2  
    Szczerze mowiac, coraz bardziej zdaje sobie sprawe z tego ze trudno bedzie naprawic auto pod domem.
    Gdyby sytuacja miala miejsce w Polsce napewno nie probowalbym tego robic sam, tylko bym zaprowadzil do mechanika. Jednak za granica mechanicy sie cenia i tak jak pisalem wczesniej oni powinni nazywac sie "wymieniacze" a nie mechanicy- poniewaz najlatwiej jest im mowic- wymien to i tamto a jak dalej nie dziala to jeszcze musisz wymienic cos!!! A w taki sposob to taniej i latwiej kupic inne auto.
    Ale ja uparlem sie na tego Seja i chce go odpalic!!!
    Czekam na podpowiedzi....
  • Poziom 10  
    Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi to spoko można jechać 100kmh i więcej; Problem się kończy przy jeździe szybszej nawet przy wyprzedzaniu. Może miał ktoś taki problem?
  • Poziom 11  
    iwan2222 napisał:
    Witam wszystkich, ktorzy moga mi pomoc,
    przypadkowo zostalem wlascicielem Seicento 1.1 mpi. Auto jest niesprawne i postaram sie opisac co sie dzieje i jakie objawy wystepuja.
    1. Silnik odpalil i na wolnych obrotach ladnie pracowal, wkrecal sie na obroty, problem pojawial sie po wrzuceniu biegu- objaw: szarpanie auta i gasniecie. Po przegazowniu i szybkim puszczeniu gazu auto gaslo. Byl moment ze przejechalem autem okolo 15 km bez najmniejszego problemu, jednak ponownie pojawilo sie szrpanie i gasniecie, a co najgorsze terz nie chce nawet odpalic!!!!
    2. Wymienilem pompke paliwa i czujnik polozenia walu- czesci kupilem nowe!
    Po tym zabiegu auto odpalilo, jednak po 10 minutach zgaslo i znow nie chce odpalic.
    -Prosze o podpowiedz i pomoc co mam zrobic i gdzie zajrzec.
    Zaznacze jeszcze ze jestem zielony w dziedzinie motoryzacji i moje pytania moga byc dziwne.


    po kazdej zmianie czujnika komputer trzeba zresetowac , inaczej nic to nieda i
    jak masz możliwośc to podmień czujnik temperatury wody