Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Radmor 5102 , Diora Polaris 200 czy Tonsil Bolero 200

amba123 19 Feb 2010 10:18 4678 9
    amba123
    Level 10  
    Witam, jestem zielony w sprawach audio, do tej pory odsłuch muzyki zapewniały mi creative 5.1 z PC :P . Podczas "inwentaryzacji" w piwnicy znalazłem Radmora 5102+5122(AM) . Postanowiłem wskrzesić staruszka , zwłaszcza że to made in poland. Dodatkowo mam możliwość zakupu kolumn Diora Polaris 200 lub Tonsil Bolero 200, jednak muszę się zdecydować dzisiaj ,a jestem cały dzień w pracy więc postanowiłem poprosić Państwa o pomoc.

Pokój ma wymiary 4x4 , planowany odsłuch głównie radia po przestrojeniu +ewentualnie później podłączenie pod pc kablem DIN-Jack (rzadko) . Nie zależy mi na zrzucaniu szklanek, preferuje głęboki bass, ciepłe brzmienie przy niższych głośnościach(muzyka głównie Hanz Zimmer, filmowa).

Czy w/w kolumny się do tego nadadzą , jeśli tak to które z tych dwóch(lub inne adekwatne do 500 zł)

Z góry dziękuje za porady Pozdrawiam
    amba123
    Level 10  
    Niestety na samotną budowę nie mam czasu, więc preferuje gotowe zestawy kolumn.
  • Helpful post
    parish
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Bolero 200. Z tym, że do tych kolumn potrzeba znacznie mocniejszego wzmacniacza. Jeśli tylko i wyłącznie do średnio głośnego słuchania, to wystarczy Radmor.
  • Helpful post
    Dani66
    Level 30