Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes190 1.8 92r problemy ze zla praca silnikaNa benzynie

19 Lut 2010 18:30 1743 16
  • Poziom 9  
    Witam. Mój problem wygląda nastepująco... nastapił wybuch gazu w gazniku, spadła rurka, pod filtrem powietrza ( ta rurka to chyba od cisnienia, nie wiem nie znam się). Oddałem do mechanika i od tamtego czasu na gazie chodzi wszytko ok. ale na benzynie ( a na początku muszę jeździc na benzynie bo mam tak ustawiony gaz, że przełącza się dopiero jak sie silnik rozgrzeje się ) jest niestabilny na obrotach, gaśnie i ogolnie nie chodzi tak jak powinien. Dodam, że u mechanika powiedzieli mi, że jak nastapił wybuch to wygięła się jakaś klapka, czy coś w tym stylu.

prosze o pomoc
    z gory dzieki:)
  • Poziom 37  
    Witam
    Na wstępie to mógł byś pisać poprawnie po POLSKU bo chyba POLAKIEM jesteś ? Masz problem z polskimi znakami?.
    Co Ci się wygięło klapa w gaźniku ? Sprawdź jak dokładnie jest zasilane gaźnik czy wtrysk ? A tak poza tym to o co pytasz? Czego oczekujesz?
    Pozdrawiam
  • Poziom 42  
    W 1992 r nie robiono MB na gazniku lecz na KE Jetronicu. Z mechanicznym wtryskiem , z rozdzielaczem paliwa i klapą spiętrzającą.
    Dla pytającego: z Twojego opisu wynika , że daremne nasze pisanie , abyś sprawdził klapę spiętrzająca , bo i tak nie wiesz gdzie ona jest . Podpowiem , jak ściągniesz filtr powietrza to ją zobaczysz.
  • Poziom 9  
    byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi ze przy wybuchu wygięła się jakaś klapka i to jest powodem usterki. czy chodzi o klapę spiętrzającą? i jakie bdą koszty jej zakupu??
  • Poziom 15