Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes190 1.8 92r problemy ze zla praca silnikaNa benzynie

19 Lut 2010 18:30 1743 16
  • Poziom 9  
    Witam. Mój problem wygląda nastepująco... nastapił wybuch gazu w gazniku, spadła rurka, pod filtrem powietrza ( ta rurka to chyba od cisnienia, nie wiem nie znam się). Oddałem do mechanika i od tamtego czasu na gazie chodzi wszytko ok. ale na benzynie ( a na początku muszę jeździc na benzynie bo mam tak ustawiony gaz, że przełącza się dopiero jak sie silnik rozgrzeje się ) jest niestabilny na obrotach, gaśnie i ogolnie nie chodzi tak jak powinien. Dodam, że u mechanika powiedzieli mi, że jak nastapił wybuch to wygięła się jakaś klapka, czy coś w tym stylu.


    prosze o pomoc
    z gory dzieki:)
  • Poziom 37  
    Witam
    Na wstępie to mógł byś pisać poprawnie po POLSKU bo chyba POLAKIEM jesteś ? Masz problem z polskimi znakami?.
    Co Ci się wygięło klapa w gaźniku ? Sprawdź jak dokładnie jest zasilane gaźnik czy wtrysk ? A tak poza tym to o co pytasz? Czego oczekujesz?
    Pozdrawiam
  • Poziom 42  
    W 1992 r nie robiono MB na gazniku lecz na KE Jetronicu. Z mechanicznym wtryskiem , z rozdzielaczem paliwa i klapą spiętrzającą.
    Dla pytającego: z Twojego opisu wynika , że daremne nasze pisanie , abyś sprawdził klapę spiętrzająca , bo i tak nie wiesz gdzie ona jest . Podpowiem , jak ściągniesz filtr powietrza to ją zobaczysz.
  • Poziom 9  
    byłem dzisiaj u mechanika i powiedział mi ze przy wybuchu wygięła się jakaś klapka i to jest powodem usterki. czy chodzi o klapę spiętrzającą? i jakie bdą koszty jej zakupu??
  • Poziom 15  
    Witam pogięta klapka może być przyczyna złej pracy silnika,koszt nie wielki można spróbować szukać na szrotach.Jeżeli był mocny wybuch to ucierpiało ramię klapy spiętrzającej i przy następnym strzale sie urwie.Ponadto sprawdzić trzeba szczelność układu dolotowego.
  • Poziom 37  
    Na rysunku nr. 2 to dźwignia klapy spiętrzającej z klapą
    mercedes190 1.8 92r problemy ze zla praca silnikaNa benzynie

    Na drugim zdjęcie całego rozdzielacza.
    mercedes190 1.8 92r problemy ze zla praca silnikaNa benzynie

    Tak jak kolega wspomniał bez oględzin się nie obejdzie . Na pewno klapa do wymiany i w optymistycznych warunkach może to wystarczyć .
    Masz klapę nawiercaną z zabezpieczeniem ?
  • Poziom 9  
    nie wiem czy nawiercana, jest identyczna jak na zdjeciu

    Dodano po 1 [minuty]:

    a czy bedzie pasowala ta klapa od MB 2.3 1992r czy musi byc od 1.8 92r?? bo qzyn ma w silniku 2.3 i sprzedaje go na czesci
  • Poziom 37  
    Powinny być te same .Ale problemu nie na miarkę w domu masz .
  • Poziom 9  
    dzięki... jak przywiozę od mechanika to dam znać co i jak:)
  • Poziom 15  
    Widzę kolego że masz dalej problem z klapką,przecie to proste klucz dziesiątkę do ręki odkręcasz w lewą stronę śrubę ostrożnie ją wyjmujesz aby ci nie wpadła do kolektora zdejmujesz klapkę i masz porównanie ,nie zakładaj jakiejś nawiercanej ,bo one są nakrywane jakimś tworzywem które na mrozie marzną i są pofalowane,i przychodzi nowy problem auto nie odpala.Po założeniu nowej klapki należy dobrze wyregulować ją aby nigdzie nie chaczyła jest to pracochłonne,po wystrzale będzie trzeba doregulować skład mieszanki.
  • Poziom 37  
    I tu się mylisz , mam coś takiego w 124 2,3 , taki egzemplarz roboczy , parę rasy wystrzelił i jakoś nic mi się nie pogięło tyle że musi być to dobrze zrobione . Na benzynie jeżdżę często i po żadnym wystrzale nie miałem problemów .
    Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Pioart o co chodzi z tym myleniem się,co masz w 124 2,3 co za egzemplarz roboczy nie wiem o co chodzi sprecyzuj to bardziej.
  • Poziom 42  
    Na kolektorze dolotowym / za przepustnicą / montuje sie zawory anty wybuchowe , przy nich nie ma kłopotu z klapą spiętrzającą i łącznikiem elastycznym / gumiakiem/ , nie spada też przewód gumowy z zaworu wolnych obrotów.

    Krzysiu , musisz się jeszcze dużo uczyć , aby zrozumieć co inni piszą.
  • Poziom 37  
    Witam
    Przepraszam za wyrażenie , chodzi o to że auto używane do pracy , znaczy jak trzeba jechać do klienta , albo po części, kluczyk w stacyjce kto musi jechać bierze i jedzie . Czasem po tygodniu trzeba go porządnie sprzątać .
    Co do nawierconej „klapy” to nie wiem kto zakładał ten patent w tym aucie , ale spełnia swoje zadanie , krążek z cienkiej gumy / chyba dobrej jakości bo przez tyle lat nie wymieniana i nic się z nią nie dzieje i spełnia swoją rolę / na klapie podnosi się podczas ewentualnego wybuchu i w większym stopniu zabezpiecza mechanizm wtryskowy przed uszkodzeniem mechanicznym , ale nie w 100% to wiadomo .
    Pozdrawiam
  • Poziom 15  
    Zgadzam sie z tobą Pioart tylko wiesz jak dzisiaj jest na rynku byle sprzedać,znam taki właśnie przypadek gdzie ta guma sie marszczyła i dlatego to napisałem.A ty Emeryt nie odgryzaj się ,i to ty czytaj dokładniej bo cały czas mowa o klapie anty wybuchowej ,a nie o zaworze,który też sie montuje w kolektorze za przepustnicą.
  • Poziom 9  
    klapa antywybuchowa... mozecie jasniej?? gdzie mozna kupic i ile kosztuje;>
  • Poziom 15  
    klapa anty wybuchowa inaczej klapa spiętrzająca,tyle że jest ponawiercana i przykryta krążkiem gumowym,na wskutek wybuch w kolektorze nie wygina klapy ,a gazy uwalniane są poprzez podniesienie gumowego krążka,koszt około 60zl.w zakładach gdzie montują LPG.