Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra DTI tryb awaryjny help

19 Lut 2010 21:27 5846 18
  • Poziom 10  
    odpalilem dzisiaj rano moja asterke zapalil sie check engine zaraz po odpaleniu i auto chodzi na obrotach 1300-1500 nie reaguje w ogole na pedal gazu obroty nie spadaja co to moze byc???
  • Poziom 29  
    Na początek rada jak wyżej, ale dla mnie to jest pompa kolego, masz u siebie w mieście dobrego pompiarza wal jak w ogień do niego. Pozdrawiam
  • Poziom 17  
    Zaraz pompa ludzie co wy macie z tym silnikiem jak coś nie chodzi to musi być pompa. Tak jak kolega pisał sprawdź błędy bo szklana kula tu nic nie pomoże
  • Poziom 10  
    blad predkosci obrotowej walu
    i blad czujnika polozenia walu korbowego
    czy to cos ma do tego??
  • Poziom 10  
    Ten czujnik i to dużo ma do twojej awarji.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Podjechalem tylko na chwile do elektryka usunal bledy i chwilowo bylo ok. teraz juz sa inne objawy tryb wlancza sie powyzej 120 i dostaje takiego mula ze koniec... Musze podjechac na dluzsza wizyte tylko ze musze czekac w kolejce... a co to ten APP sensor-General error??
  • Poziom 16  
    A tak wogóle to o który silnik chodzi 1.7 czy 2.0 ?
    Z tego co zrozumiałem? to w końcu zareagował na pedał gazu bo byłeś u mechanika na komputerze i wykasowałeś błędy.
  • Poziom 10  
    chodzi o 2.0 dti tak zareagowal na pedal gazu tylko ze teraz po przekroczeniu 120km/h przewaznie lapie zawieche i wchodzi w awaryjny no i problem z wchodzeniem na obroty. hmm slyszalem ze moze to byc wina kostki ktora jest gdzies kolo akumulatora odpowiedzialnej za sterowanie pompa grzaniem swiec i wchodzeniem na obroty tylko nie wiem czy to prawda...

    Mam jeszcze takie pytanko ona ciezko odpala... swiece wszystki ok prad niby dochodzi ale niepokoi mnie kontrolka od grzania swiec ( tataka spiralka) jak dlugo powinna sie swiecic po przekreceniu kluczyka na zimnym silniku bo u mnie zaraz gasnie??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    jak sprawdzic ta pompe vacum??
  • Poziom 32  
    Przy Twoich objawach albo przepływka albo nieszczelność w grubych przewodach od turbiny, jakbyś miał kłopot z podciśnieniami to od samego początku miałbyś muła
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    jorge83 daruj sobie zbedne komentarze ...

    vacum sprawdzone podcisnienia tez wszystko jak w zegarku miesci sie w normach ale i tak nie jedzie. Z reszta widze ze na pomoc nie ma co liczyc... trzeba sie wziasc i samemu posprawdzac wszystko po kolei. Temat do zamkniecia napisze pozniej co bylo przyczyna
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    jorge83 jesli ci sie nie podoba to nie odpowiadaj po co zbedne komentarze tylko posty nabijasz.

    Wystarczy ze problem z dti to zaraz pompa i najlepiej pol silnika wymienic...
    a problemem byla tylko przeplywka jakas totalna podrobka. Teraz zalozylem orginal boscha i calkiem inny samochód nawet normalnie odpala.
  • Użytkownik usunął konto