Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Astra DTI tryb awaryjny help

mati_1233 19 Feb 2010 21:27 6608 18
  • #1
    mati_1233
    Level 11  
    odpalilem dzisiaj rano moja asterke zapalil sie check engine zaraz po odpaleniu i auto chodzi na obrotach 1300-1500 nie reaguje w ogole na pedal gazu obroty nie spadaja co to moze byc???
  • #3
    Pol-UK
    Level 29  
    Na początek rada jak wyżej, ale dla mnie to jest pompa kolego, masz u siebie w mieście dobrego pompiarza wal jak w ogień do niego. Pozdrawiam
  • #4
    ziempiotr
    Level 17  
    Zaraz pompa ludzie co wy macie z tym silnikiem jak coś nie chodzi to musi być pompa. Tak jak kolega pisał sprawdź błędy bo szklana kula tu nic nie pomoże
  • #5
    mati_1233
    Level 11  
    blad predkosci obrotowej walu
    i blad czujnika polozenia walu korbowego
    czy to cos ma do tego??
  • #6
    tomcio_803
    Level 11  
    Ten czujnik i to dużo ma do twojej awarji.
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    mati_1233
    Level 11  
    Podjechalem tylko na chwile do elektryka usunal bledy i chwilowo bylo ok. teraz juz sa inne objawy tryb wlancza sie powyzej 120 i dostaje takiego mula ze koniec... Musze podjechac na dluzsza wizyte tylko ze musze czekac w kolejce... a co to ten APP sensor-General error??
  • #9
    sputnik1
    Level 16  
    A tak wogóle to o który silnik chodzi 1.7 czy 2.0 ?
    Z tego co zrozumiałem? to w końcu zareagował na pedał gazu bo byłeś u mechanika na komputerze i wykasowałeś błędy.
  • #10
    mati_1233
    Level 11  
    chodzi o 2.0 dti tak zareagowal na pedal gazu tylko ze teraz po przekroczeniu 120km/h przewaznie lapie zawieche i wchodzi w awaryjny no i problem z wchodzeniem na obroty. hmm slyszalem ze moze to byc wina kostki ktora jest gdzies kolo akumulatora odpowiedzialnej za sterowanie pompa grzaniem swiec i wchodzeniem na obroty tylko nie wiem czy to prawda...

    Mam jeszcze takie pytanko ona ciezko odpala... swiece wszystki ok prad niby dochodzi ale niepokoi mnie kontrolka od grzania swiec ( tataka spiralka) jak dlugo powinna sie swiecic po przekreceniu kluczyka na zimnym silniku bo u mnie zaraz gasnie??
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    mati_1233
    Level 11  
    jak sprawdzic ta pompe vacum??
  • #13
    bodzio012
    Level 33  
    Przy Twoich objawach albo przepływka albo nieszczelność w grubych przewodach od turbiny, jakbyś miał kłopot z podciśnieniami to od samego początku miałbyś muła
  • #14
    User removed account
    User removed account  
  • #15
    mati_1233
    Level 11  
    jorge83 daruj sobie zbedne komentarze ...

    vacum sprawdzone podcisnienia tez wszystko jak w zegarku miesci sie w normach ale i tak nie jedzie. Z reszta widze ze na pomoc nie ma co liczyc... trzeba sie wziasc i samemu posprawdzac wszystko po kolei. Temat do zamkniecia napisze pozniej co bylo przyczyna
  • #17
    User removed account
    User removed account  
  • #18
    mati_1233
    Level 11  
    jorge83 jesli ci sie nie podoba to nie odpowiadaj po co zbedne komentarze tylko posty nabijasz.

    Wystarczy ze problem z dti to zaraz pompa i najlepiej pol silnika wymienic...
    a problemem byla tylko przeplywka jakas totalna podrobka. Teraz zalozylem orginal boscha i calkiem inny samochód nawet normalnie odpala.
  • #19
    User removed account
    User removed account