Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

URSUS C 360 - mocno dmucha z korka wlewu oleju.

Sobus007 20 Lut 2010 10:52 24791 11
  • #1 20 Lut 2010 10:52
    Sobus007
    Poziom 10  

    Moja C 360 dmucha z korka wlewu oleju.. Nie jest słaba, mocno się nie grzeje tylko to dmuchanie. Czy to będzie wina głowicy, czy mogę się spodziewać wymiany pierścieni bo trochę oleju tez pobiera. Wolałbym żeby to była głowica, to szybko bym naprawił a cały silnik to zejdzie trochę.

    2 11
  • #2 20 Lut 2010 12:19
    olel
    Poziom 17  

    Witam! I tak nic nie zrobisz bez podniesienia głowicy a tok sobie sprawdzisz wszystko. Można by sprawdzić ciśnienie sprężania ale nie wiem jakie powinny być prawidłowe ciśnienia. Głowicy raczej nic się nie stało jeśli już to zaworki sie wypaliły ale fajnie się to sprawdza lejąc w gniazda nafte i patrząc czy są przecieki, uprzednio obracając głowicę do góry kołami. jeśli silnik bierze olej a niema zbyt wielkich wycieków na zewnątrz to zawsze jest to wina pierścieni, pozdrawiam.

    0
  • #3 20 Lut 2010 14:00
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 20 Lut 2010 20:53
    Sobus007
    Poziom 10  

    ok zdejme glowice i sprawdze zawory.dzieki

    2
  • #5 21 Lut 2010 01:19
    wpsowa692
    Poziom 24  

    Pod kolektorem ssącym masz takie blaszane dekielki odkręć po jednej śrubie i zdejmij je odpal silnik i będziesz widział czy to uszczelka pod głowicą i która to.

    0
  • #6 23 Lut 2010 21:41
    Andrzej771021
    Poziom 12  

    koledzy nie mylcie pojęć co mają zawory do przedmuchów . Najprawdopodobniej to zużyte popękane lub zapieczone pierścienie uszczelniające.

    0
  • #7 28 Lut 2010 21:02
    robokop
    Moderator Samochody

    rbiesiada napisał:

    Jest też możliwość że poszła uszczelka pod jedną z głowic i pcha ciśnienie w kanał spływu oleju. Ale ta teza jest mocno naciągana.

    Tak naciągana, że aż nie realna. Uszczelkę wywala na bok - tzn. pomiędzy cylindry, tam gdzie płaszczyzna docisku jest najmniejsza. Słaba kompresja, jeśli dodatkowo pluje olejem z tłumika to jeszcze wydarte prowadnice zaworów. Silnik z natury grzechocze i dzwoni, tak że stukania tłoka o cylinder nawet wprawne ucho nie wychwyci.

    -1
  • #8 28 Lut 2010 21:46
    wpsowa692
    Poziom 24  

    Często uszczelkę wywala do oleju i dlatego napisałem o tych dekielkach bo zdejmujesz je i widzisz która dała ciała a jeśli nie ciapie tamtędy to szukam gdzie indziej np.zwalam kapy zaworowe i patrzę czy ciapie z pod którejś prowadnicy zaworowej.
    Ps.post kol.Olel jednoznacznie pokazuje że kolega nie widział głowicy od sześćdziesiątki.

    0
  • #9 23 Lip 2012 18:17
    rafik25
    Poziom 9  

    Witam,
    Mam podobny problem jak kolega więc nie będę zakładać drugiego tematu. U mnie sprawa wygląda następująco. Silnik C-360 po remoncie maks tydzień lekko sobie pykał na delikatnych obrotach ale zaniepokoił mnie dym. Sprawdziłem poziom oleju i okazało się, że spuściłem 20l oleju z ropą. Mechanik doradził wymianę pompy zasilającej więc wymieniłem, ale dymiło nadal. Gdzieś na forum przeczytałem, żeby odkręcić dekielki od popychaczy no i widzę że dym ładuje spod 2 głowicy od zbiornika paliwa a ponadto słychać coś w rodzaju zasysania. Może ktoś nakierować mnie w czym problem? Czy to uszczelka pod w.w głowica? czy coś innego?

    4
  • #10 23 Lip 2012 20:43
    seweryn7701
    Specjalista Maszyny Rolnicze

    Nie ma co mierować. Głowica do zdjęcia. Dociągaleś głowice drugi raz?

    2
  • #11 23 Lip 2012 20:50
    rafik25
    Poziom 9  

    Już wszystko wiadomo uszczelka poszła na 2 głowicy:)

    2
  • #12 17 Paź 2018 08:17
    AGr4
    Poziom 1  

    U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.

    0