Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 b3 2.0i nie odpala

kubus123123 20 Lut 2010 18:25 3765 5
  • #1 20 Lut 2010 18:25
    kubus123123
    Poziom 2  

    Witam może ktoś wie cos na ten temet. Wczoraj rano odpalilem autko i wyjechalem do p[racy po drodze zajechalem pod sklep i zgasilem autko. Gdy chcialem ponownie zapalic autko to kontrolki się nie zaświecily, ale rozrusznik kręci lecz nie odpala. jak by ktoś coś wiedzial na ten temat prosze o pomoc. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

    0 5
  • #2 20 Lut 2010 19:55
    Ireneo
    Poziom 40  

    Ja wiem,nie napisałeś czy masz jakieś zabezpieczenie oraz co sam sprawdziłeś?Czyli chociaż stacyjkę.

    0
  • #3 21 Lut 2010 21:03
    kubus123123
    Poziom 2  

    jeżeli chodz cos w stylu immobilajzer to nie ma żadnych blokad, sprawdzilem przekazniki i niby są dobre. A co jeszcze moge sprawdzic????

    Dodano po 44 [sekundy]:

    a stacyjke też prąd dochodzi na wszystkie kable.

    0
  • #4 20 Kwi 2010 21:25
    m_podlesny
    Poziom 2  

    Witam

    Też mam taki problem z moim audi 90 B3 2.0 PS 115 KM

    Jak jest zimny to odpala bez problemu jak ciepły to też.
    Lecz gdy go odpale i przejade kawałek ok. 1 km i nie zdąży się zagrzać to nie chce odpalić ale na "pycha" odpali odrazu bez problemu.

    Mam ten problem po minionej zimie wcześniej tj. przez 10 lat problem był lecz zawsze odpalał tylko musiałem dłużej pokręcić rozrusznikiem jakieś 5-10 sekund.
    Byłem z tym pare lat temu u elektromechanika oraz w serwisie Boscha lecz nic nie mogli znaleźć albo nie chciało im się grzebać w starym aucie do którego nie można kompa podpiąć.

    Mam kilka pomysłów co może być nie tak:
    1. czujnik temperatury silnika - znajduje się on z tyłu silnika za głowicą cylindrów
    2. czasowy wyłącznik termiczny - ogranicza czas włączenia wtryskiwacza rozruchowego - nie wiem gdzie się znajduje
    3. nastawnik ciśnienia - jest aktywny głównie podczas fazy rozgrzewania - znajduje się w lewej przedniej cześci komory silnika koloru brązowego przykrecony chyba na dwie śrubki, prostokątny
    4. regulator ciśnienia - znajduje się w lewej przedniej cześci komory silnika, kształtem przypomina filtr paliwa.
    5. urządzenie sterujące - tzw. komputer
    6. lub jakieś inne ustrojstwo które się popsuło albo zaśniedziałe kable - tylko gdzie?

    Na pewno nic nie pomaga: wymiana kabli, świec, kopułki, palec, nowy akumulator, nowy regulator napięcia, filtr paliwa, paliwo 98, dodatki do benzyny SPS przerabiałem to dwa lata temu i żadnej poprawy.
    Auto nigdy nie miało gazu
    Paliwo renomowanych stacji Orlen, BP, Statoil itp.

    Jesli ktoś słyszał o takim przypadku to bardzo prosze o pomoc.

    Pozdrawiam

    Dodano po 9 [minuty]:

    Dodam że u mnie wszystkie kontrolki świecą prawidłowo te co zawsze.
    Silnik nie chce załapać nawet przez chwile tak jakby wogóle paliwa nie dostawał nawet jak bedę przez pół minuty kręcił kilka razy.
    Po 5,10,20 minutach też nie zapali dopóki całkiem nie ostygnie.

    2
  • #5 20 Kwi 2010 21:40
    Ireneo
    Poziom 40  

    m_podlesny napisał:


    Też mam taki problem z moim audi 90 B3 2.0 PS 115 KM


    Byłem z tym pare lat temu u elektromechanika oraz w serwisie Boscha lecz nic nie mogli znaleźć albo nie chciało im się grzebać w starym aucie do którego nie można kompa podpiąć.

    Zmieniło się wiele przez te parę lat,błędy przy niewielkim nakładzie sam sprawdzisz.

    1
  • #6 23 Kwi 2010 20:51
    m_podlesny
    Poziom 2  

    Sprawdziłem juz prawie wszystkie styki, byłem też w warsztacie i też nic nie znaleźli.

    3