Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

prostownik samochodowy do ładowania akumulatora

arobert33 21 Lut 2010 09:38 9793 3
  • #1 21 Lut 2010 09:38
    arobert33
    Poziom 2  

poszukuje taniego i pewnego schematu na prostownik samochodowy :?:
    śledziłem tu że można zrobić to z zasilacza do komputera:?:
    proszę o pomoc :|
    bo jestem zielony
    w sumie mam kilka transformatorów w domu
    czy on się nadaje

0 3
  • #3 21 Lut 2010 12:27
    arobert33
    Poziom 2  

ok
    czy koś może mi pomóc w temacie prostownik
    umieściłem zdjęcia transformatora czy on nadaję się na prostownik lub na coś :?:
    jak z niego zrobić coś proszę o schematy:?:

Proszę zamieszczać zdjęcia według poniższego linku:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic595877.html
    Ułatwi to ich przeglądanie . [dzimi]

0
  • #4 22 Lut 2010 22:21
    Megabajcik
    Poziom 9  

Witam,
    Ja tam jakiś czas temu znalazłem taki schemat prostownika z automatycznym wyłączaniem ładowania akumulatora.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=107938#107938

No i się pokusiłem i oto zamieszczam efekty mojej pracy:

prostownik samochodowy do ładowania akumulatora prostownik samochodowy do ładowania akumulatora prostownik samochodowy do ładowania akumulatora prostownik samochodowy do ładowania akumulatora