Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

acer aspire 5920-klawiatura nie dziala w pelni

21 Lut 2010 12:56 6278 4
  • Poziom 2  
    Witam.
    Od wczoraj mam problem z moja klawiatura w acer aspire 5920.Nie dzialaja mi klawisze a,z q ,s,w,x ,1,2,shift,caps lock,jestem zielony w tym temacie i nie mam pojecia co zrobic?Dodam tylko tyle ze probowalem kilku skrotow klawiszowych,probowalem takze z odlaczona bateria i tez nic z tego.Jak wlaczam klawiature ekranowa i najezdzam na nia myszka wszystko dziala bez zarzutow.jednak to jest bardzo uciazliwe w pisaniu jakichkolwiek wiadomosci.prosze pomozcie musze ten problem dzisiaj rozwiazac poniewaz laptop jest mi potrzebny do pracy.napiszcie po kolei jak i co robic b o naprawde na naprawie to sie nie znam.z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam

Dodano po 30 [minuty]:

Czy mozecie mi pomoc odnosnie tego problemu dotyczacego w laptopie acer aspire 5920- PROSZE
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 32  
    Jeżeli porady z innego forum nie zdały egzaminu to pozostaje podpiąć drugą klawiaturę aby wyeliminować usterkę na płycie głównej. W tym celu proszę udać się do punktu serwisowego w miejscowości określonej w profilu.
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 32  
    Pomoc jest taka że zapewne jest to problem sprzętowy i bez rozbierania być może wymiany klawiatury się nie obędzie.
    Aby upewnić się że jest to problem sprzętowy odpal jakiś system live na laptopie jak sytuacja się powtórzy to znaczy że jest fizycznie uszkodzona i zapewne bez serwisu tego nie naprawisz.
  • Poziom 2  
    Dzieki za podpowiedzi.Udalo mi sie rozwiazac problem samemu.Poprostu wszystko co bylo dla mnie wazne skopiowalem na zewnetrzna pamiec i przywrocilem ustawienia mojego laptopa do ustawien fabrycznych,to wystarczylo zeby klawiatura zaczela dzialac normalnie
  • Poziom 9