Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wirowanie dalia pdh 885

rafal32 29 Lip 2004 21:40 1906 6
  • #1 29 Lip 2004 21:40
    rafal32
    Poziom 2  

    walcze z niskimi obrotami wirowania wymienilem wszystkie scalaki transoptor tyrystor i standartowo wszystkie kondesatory bylo ok przez trzy wirowanka ale przy czwartym ponownie to samo nie moze wejsc na obroty 8O

    0 6
  • #2 31 Lip 2004 21:51
    eldom
    Poziom 21  

    Witam
    znaczy kręci ale powoli?
    czy wcale?
    na wszelki wypadek przedzwoń(sprawdz omomoerzem lub czymś podobnym) przewody między modułem a silnikiem

    0
  • #3 01 Sie 2004 12:54
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 01 Sie 2004 13:50
    gabik001
    Poziom 36  

    U mnie bylo to samo. Wymienilem R42 1k na nowy (w module) i ozyla. Pozdrawiam :)

    0
  • #5 04 Sie 2004 16:42
    rafal32
    Poziom 2  

    dzieki wszystkim za podpowiedzi mianowicie wymienilem wszystkie scalaki oraz z przyzwyczajenia rtv kondensatory ,a takze tyrystor .Po wymianie kontrolnie sprawdzilem z trzy razy i bylo ok do dnia nastepnego kiedy zona mi mowi iz znowu nie ma wirowania . zatkalo mnie ale chwilke odczekalem wlaczylem a ona znowu dziala juz sam nie wiem co sie z nia dzieje.jezeli mialby ktos schemat modolu to prosze o pomoc dzieki z gory

    0
  • #6 04 Sie 2004 16:59
    axxx
    Specjalista AGD

    Poszukaj zimnego lutu.lub przedzwon przewody laczace modul

    0
  • #7 04 Sie 2004 17:03
    39006
    Użytkownik usunął konto