Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Polo 03 1,9tdi zapala się lampka od ESP, nie działa system

21 Feb 2010 23:25 9663 10
  • Level 12  
    Mam mały problem z alternatorem w samochodzie z silnikiem 1,9 ASZ.

    Podczas jazdy w samochodzie zapala się lampka od ESP (od uruchomienia silnika w przeciągu 5-10min.) i wtedy faktycznie nie działa ten system + ASR, nie można manualnie z przycisku włączyć esp.

    Błędy z vcds:

    Wersja VCDS: AKP 908.1

    Adres 01: Silnik Plik etykiet: 038-906-019-ASZ.lbl
    Oznaczenie elementu: 038 906 019 DQ
    Komponent i/lub wersja: 1,9l R4 EDC G210SG 1536
    Znaleziono 1 błąd:

    17911 - Sygnał obciążenia zacisku DF alternatora: niewiarygodny sygnał
    P1503 - 35-10 - - - Sporadyczny



    korzystam przeważnie z pomocy strony Ross-tech`u tu info z ich strony:
    17911/P1503 - Load signal from Alternator Term. DF: Range/Performance / Implausible Signal

    Possible Causes
    Alternator faulty
    Voltage Regulator faulty
    Wiring and/or connections faulty

    Possible Solutions
    Check / Replace Alternator
    Check / Replace Voltage Regulator
    Check wiring and connections
    Check the fuse box that is in the battery tray, it might be burnt, the fuse or the complete plastic box (pretty common failure on Sharan because it carries so much electrical load). If so, change the complete fuse box, it is not too expensive fix if this is the cause.


    Co zostało w aucie zrobione:
    bezpieczniki w aku są całe - całość czyszczona.
    Regulator napięcia został wymieniony na nowy.
    Okablowanie zostało sprawdzone, choć tu bym prosił o dodatkowe wskazówki.

    No i pytanie zasadnicze co to jest zacisk DF w alternatorze i gdzie on jest w VW?
  • Level 35  
    sprawdz przewody do alternatora i blaszkowy bezpiecznik ten kolo aku
  • Level 12  
    przewody praktycznie wszystkie sprawdzone, tylko te które wchodzą w duża wiązkę kabli i idą do ecu nie sprawdzone mam. blaszak koło aku jest sprawdzony i wszystko ok z nim.

    ktoś odpowie na pytanie co to jest zacisk DF na alternatorze?
  • Level 12  
    przy rozruszniku od spodu auta sa 2 wtyczki jedna brązowa druga czarna, dopiero po dokładnym przyjrzeniu się czarnej wtyczki widać urwany kabelek.
  • User removed account  
  • Level 1  
    posiadam Seata IBIZE 2003rok. Silnik ASZ. miałem ten sam problem i ten artykuł pomógł mi w 100%, kiedy go znalazłem i przeczytałem od razu sparwdziłem to co było tu napisane. błąd który mi zczytali w serwisie również był ten sam, dodatkowo były problemy z climatronikem. był urwany brązowy przewodzik idący do alternatora pod rozrusznikiem (czarna kostka). dodam jeszcze ze miałem problemy z odpalaniem ciepłego silnika myślałem ze to pompa, ale okazało sie ze jeden mały przewodzik urawny potrafił psuć wszystko. jak auto bylo rozgrzane to trzeba było go troche piłowaćz 4sek. teraz odpala od ręki. dziekuje bardzo panu który opisał i założyl ten posta ja tylko dodaje swoaj opinie :)
  • Level 9  
    Miałem ten sam problem w 2.5TDI Audi.
    zapalająca się kontrolka ESP po 9minutach jazdy i
    błąd nr 17911 - "Sygnał obciążenia zacisku DF alternatora: niewiarygodny sygnał".

    Miałem urwany przewód od alternatora. Dzięki.
  • Level 27  
    Witam! Wie ktoś może gdzie w polo 2000r jest czujnik ESP G200 zamontowany?
  • Level 23  
    Sprawdzałeś pod kolumną?