Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Volvo 440 gasnie na gazie

21 Lut 2010 23:53 2737 8
  • Poziom 9  
    Witam. Mam volvo 440 z silnikiem 1.7 renault. Mam założony zwykły gaz. A problem mam taki: Przy odpalaniu na gazie wlacza sie przy przelaczniku od gazu zielona kontrolka silnik zapala i zaraz gasnie kontrolka rowniez ale zapala sie kontrolka sondy lambda,zamykaja sie wszystkie elektrozawory. Czasem jak uda mi sie od razu po zapalenieu wkrecic go na obroty to nie zgasnie i samochod chodzi normalnie. o co moze chodzic?
    na benzynie chodzi normalnie i jak juz zapali czy to na benzynie czy na gazie to juz chodzi normalnie nie faluja obroty ani nic. Ostatnio stalem jakas godzine w koncu za kilkudziesiatym razem zaplail i nie zgasl. a czasem za pierwszym razem zapala i jest ok. nie ma roznicy czy silnik cieply czy zimny. Pomocy
  • MetalworkMetalwork
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Jeśli słyszysz zamykające się elektrozawory tzn ,że nie dochodzi gaz lub go jest brak. A może jest zbyd skręcony na śrubie regulacyjnej i go brakuje (mieszanka za uboga).
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 9  
    To normalny gaz nie ma roznicy czy tankuje w orlenie shelu czy gdzies na osiedlu. na tym samym gazie raz jest dobrze raz nie. nie mam pomyslu co moze byc tego przyczyna. nie ma tez znaczenia czy butla jest pelna czy jest napelniona do polowy. A zawor tez jest dobrze ustawiony bo jak zapali i nie odlaczy mi zaworow to juz jest ok. obroty na normalnym poziomie samochod przyspiesza normalnie wszystko dobrze.
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Sprawdz zasilanie inst gazowej,kabelki moga byc przy akumulatorze lub cewce zaplonowej,sprawdz bezpieczniki,jak masz wtrysk to moze byc dodatkowy przekaznik tez sprawdz,mysle ze cos nie łączy.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Napisz jaką masz instalację typ i rodzaj jeśli jest ze sterowaniem dawki gazu przez silnik krokowy może przyczyna leży w niewłaściwej pracy elektronicznego sterowania.
  • Pomocny post
    Użytkownik obserwowany
    WITAM, MASZ ZAPCHANE WĘŻYKI, ZASTOSUJ METODE KTÓRĄ CI PODAM I BEDZIESZ MIAŁ PROBLEM Z GŁOWY, ODPALAJ NA BENZYNCE SAMOCHÓD NIECH CHODZI Z 3 MIN POTEM PRZEŁĄCZ NA GAZ MIN NA 2,5TYS OBROTÓW, JAK KOŃCZYSZ JUZ JAZDE I WIESZ ZE ZARAZ ZGASISZ SILNIK PRZEŁĄCZ SPOWROTEM NA BENZYNE NIECH CHODZI 3 MIN I ZGAŚ SILNIK, BEDZIE DOBRZE BO MIAŁEM TEN SAM PROBLEM ALE W AUDI 100 C4 1994R teraz mam volvika 460 zagazowany i sposuje tą metode i wszystko gra ) pozdro

    P/S
    Jeżeli dalej masz problem to zobacz przełącznik od gazu a dokładnie kabelki czy czasem nie ma jakiegoś spięcia albo czy babelki są dobrze przykrecone oraz luknij na bezpiecznik od gazu
  • Poziom 9  
    Kurcze no już niewiem o o chodzi,niby wszystko ok wygląda ale problem dalej jest teraz jak odpalałem jakiś czas tylko na gazie to jakby było troche lepiej z tym zapalaniem,maksymalnie za trzecim razem silnik zapalał normalnie,nie wiem czy może pogada ma wpływ moze była jakas wilgoc po zimie teraz wszystko dopiero schnie no nie mam pojęcia bladego. Do tego pali jak smok przy silniku niespełna 1.8 nawet 15litrów gazu:cry::cry::cry:
  • Użytkownik obserwowany
    karolus1999

    Dam Ci jeszcze jedna rade: Sprawdz czy masz osłonke pod silnikiem bo to bardzo wazne w lato jak i zime dostaja sie tam wszystkie szyfy najbardziej sie psuje pasek rozrzadu i siada jak to w tym samochodzie jezeli nie dbasz to pompa wspomagania, SILNIKI RENOWKI bo takie sa w volvo 440/460 nie lubia byc myte bo sie dusza i masz problem z odpaleniem. Spraw sobie osłonke koszt na allegr 70zł moze to rozwiaze Twoj problem po czesci

    Dodano po 1 [minuty]:

    co do gazu jaki masz?? zwykly sekwencja?? najlepiej jedz do jakiegos porzadnego GAZOWNIKA (Bosh Serive) niech wyregulują zapłacisz 50-70 zł i bedzie palił góra 10l do 100km/h zalezy od nogi bo 15 to za duzo naprawde

    Dodano po 2 [minuty]:

    Przyszło mi na mysl jeszcze sprawdz REDUKTOR od gazu (tzw. parownik) moze z tamtad uciekac gaz
  • Poziom 9  
    No oslonka KIEDYS moze i byla ale teraz niemam, a do tego gazownika to juz sie niestety z pol roku wybieram i niemoge dotrzec,mam tez drugi reduktor w napewno lepszym stanie od starego ale tez niemam kiedy go przelozyc. Poki coprzykrecilem troche glowny zawor gazu przez co dostaje mniej gazu jest slabszy ale i mniej pali,ale to nie jest roswiazaniem mojego problemu :(