Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
TermopastyTermopasty
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

centralne ogrzewanie na podkowe POMOCY

22 Feb 2010 12:56 12072 4
  • Level 9  
    witam
    jestem totalnym laikiem w kwestii instalacji CO
    mieszkam w starym drewnianym domu w którym niema instalacji CO a grzanie wody np na mycie odbywa się na kuchni w garach. jest to bardzo wkur***
    Teraz moja prośba
    czy mógłby mi ktoś doradzić jak zrobić instalacje oparta własnie na piecu kaflowym i podkowie zeby można było po pierwsze ogrzewać dom w zimie a po drugie grzać wode na kąpiel, pranie itd...
    Załączam równiez schemat jak to wszystko wyglada w moim domu

centralne ogrzewanie na podkowe POMOCY

Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i porady
  • TermopastyTermopasty
  • Level 14  
    Witam piec kuchenny z podkową to nie da rady ogrzać takiego domku chyba ze ma wmontowany płaszcz wodny najlepiej by było coś do centralnego zakupić jakiś piecyk i wtedy myśleć o takim grzaniu mieszkania zastanowić się czy warto się męczyć z takim piecem jak i tak nie da rady dogrzać piec z podkową to tylko bojler i ewentualnie jeden grzejnik chyba ze ta podkowa jest jakaś robiona z blachy czyli robiona jest z blachy i zajmuje całe palenisko pieca a mieści w sobie ok 10 lit.wody bo takie coś podłączałem też mu powiedziałem ze zwykła wężownica nie da rady więc sobie u spawał podłączałem pod to bojler+3 grzejniki dawała radę ale zależne jest też od metrażu mieszkania daj więcej danych to coś poradzę i zależy ile chcesz na to poświęcić kasy
  • TermopastyTermopasty
  • Level 18