Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw golf III 1.9TDI 90KM. szarpie przy przyspieszaniu

23 Lut 2010 16:29 18858 7
  • Poziom 10  
    Witam serdecznie. mam wkurzający problem. mam golfa od ponad roku. Robie nim 1000 km tygodniowo. dbam o niego ale jednego od począku zimy niemoge usunąc. podczas jazdy w trybie miejskim 50km/h na 5 biegu szarpie. no dobrze. ale na 4 biegu też szarpi. jadąc 70 na 5 biegu szarpie. a ostatnio nawet jadąc 90 km/h szarpie. o co tu chodzi? podłączony pod komputer był. standardowe błędy. nic się nie zmieniło. nowy zawór turbodoładowania. bez zmian. przepływomierz? to by wyrzucał błąd. pomocy bo ja już siły nie mam trzymać sie w fotelu.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Kolego mam ten sam silnik w Passacie, ale w ruchu miejskim nie odważyłbym się "męczyć" auto na 5 biegu tj. przy prędkości 50 km. Z taką prędkością jeździ się np. na 2 biegu. Silnik ten ma dobre osiągi-moc przy ok. 2000 obr./min. i wówczas nie ma efektu szarpania chyba, że w aucie są urwane poduszki podsilnikowe, uszkodzone jest koło zamachowe (dwumasowe) lub występuje usterka w pompie silnika.
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    Prawdopodobnie masz nastawnik do czyszenia ,odepnij wtyczkę od szybkosciomierza w skrzyni i się przejedż jak przestanie szarpać to nastawnik do czyszczenia lub wymiany
  • Poziom 10  
    a za co odpowiada ten nastawnik? co to wogóle jest?

    Dodano po 4 [minuty]:

    Staszek49 napisał:
    Kolego mam ten sam silnik w Passacie, ale w ruchu miejskim nie odważyłbym się "męczyć" auto na 5 biegu tj. przy prędkości 50 km. Z taką prędkością jeździ się np. na 2 biegu. Silnik ten ma dobre osiągi-moc przy ok. 2000 obr./min. i wówczas nie ma efektu szarpania chyba, że w aucie są urwane poduszki podsilnikowe, uszkodzone jest koło zamachowe (dwumasowe) lub występuje usterka w pompie silnika.
    a więc na 2 biegu przy 50 km to troche przesada to mie jest opel. poduszki całe koło też
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Nastawnik jest to element pompy wtryskowej, który steruje wielkością dawki wtryskiwanego paliwa. Przytoczone przez kolegę szarpanie jest jednym z podstawowych objawów problemów z nim. Tak jak wspomnieli koledzy wcześniej albo czyszczenie albo wymiana tego elementu. Chcesz trochę poczytać o nim proszę: Krótka rozprawka o nastawniku pompy.
  • Poziom 14  
    Potwierdzam to co powiedział andreooo.
    Miałem podobny problem w audi.
    Przejedź się z odpiętym kabelkiem i będzie sprawa jasna.
    Kiedyś czyszczenie kosztowało do 500zł ale teraz pewnie jest dużo taniej.
  • Poziom 10  
    panowi dziękuje za bezbłednie udzielonej odpowiedzi. dziękuje za wszysko.
  • Poziom 1  
    macie problem z nastawnikiem jesli szarpie i na zimnym przy konkretnym depnieciu sie krztusi i zgasnie czyli wymiana bo czyszczenie tak naprawde nic nie daje trzeba załozyc dobry nie dajcie sie nabrac na czyszczenie zwlaszcza firmie ktora sie nazywa gazmot reklama na cała strone mały garażyk a własciciel to palant ktory wyciaga kase znajduje sie ta firma w województwie łodzkim uwaga!!!!!!!!