Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra B - jak wygląda z awaryjnością/eksploatacją

pierre.dzoncy 28 Lut 2010 13:04 8093 39
  • #31 28 Lut 2010 13:04
    basstec
    Poziom 34  

    Ja mam lagune 1 kombi, bardzo fajnie sie nia jezdzi, w srodku bardzo duzo miejsca, siedzi sie jak w samolocie. W porownaniu z nowszymi autami o takich gabarytach wydaje sie, ze w srodku jest duzo wieksza. Ogromny bagaznik w kombi, plaski i przez zastosowanie belki skretnej wasko wcinaja sie nadkola. Wiozlem spora szafke do lazienki, gosc, od ktorego kupowalem nie wiezyl, ze sie zmiesci bez rozkladania siedzen :) Jedyna wada to spalanie (2.0 8v) i ogrzewanie w zimie bardzo slabe. Na jednym nadkolu wychodza parchy ale reszta bez rdzy a auto z 95 roku. W sumie kupilem je za male pieniadze na szybko bo potrzebowalem auta i jezdze juz od pazdziernika czy listopada, najgorsze mrozy przezyla.
    Za jakis czas jednak chce zmienic auto na takie "z wyboru" a nie z musu i na szybko i bede w dalszym ciagu szukal francuza, 406 wlasnie w kombiaku. Laguna to moj 3 francuz, byla 19 - megane 1 ph1 - laguna.
    Belki z tylu nie ma sie cos bac, naprawa nie jest specjalnie droga, tansza niz komplecik wahaczy na jedno kolo do B5 ulubionego przez wszystkich passata.
    Co do mitsu i silnikow GDI to nie nadaja sie one do gazu, z innym silnikiem takim autem nie jezdzilem wiec sie nie wypowiadam. GDI jezdzilo mi sie super, kto nie jezdzil mitubuczi w GDI tez niech sie nie wypowiada. Mitsubishi pierwsze wprowadzilo benzyne z bezposrednim wtryskiem, juz nie produkuja tych silnikow bo bylo za drogie. Za to kazdy podnieca sie silnikami fsi grupy VAG, ktore to jada na wynalazku mitsu wlasnie.

  • #32 14 Mar 2010 21:25
    SAWEK101
    Poziom 30  

    Vectra b nie jest zła jeśli pominąć korozję ,przede wszystkim jest prosta silniki to 1,8 , 2,0 lub 2,0dti nie są złe ale w Polsce nie znajdziesz raczej sensownego egzemplarza,lagę lepiej od razu sobie odpuść eksploatacja to masakra w beugot już jest trochę lepiej :D

  • #33 16 Mar 2010 15:47
    megamacs
    Poziom 11  

    Napiszę z własnego doświadczenia. Jak dbasz tak masz. Miałem astrę f przez trzy lata i nigdy mnie nie zawiodła.Nie patrząc na to że jestem mechanikiem ,za każdym razem będę powtarzał :jedziesz na przegląd mechaniczny(nie mylić z technicznym) mechanik robi przegląd samochodu , każdą usterkę opisuje i mówi co należy zrobić pierwsze.Takie podejście pozwala się przygotować na ewentualny wydatek.Pozwala również bezawaryjnie eksploatować pojazd.Obecnie mam sejaka i sonatę.Co 10 tysięcy olej a przy okazji drobny przegląd. W zeszłym tygodniu czyściłem hamulce i wiem co w trawie piszczy.Za każdym razem np. gdy uzupełniam płyn do spryskiwacza zawsze na coś zerknę coś sprawdzę.Również podczas jazdy zwracam uwagę na wszystko!Polecam opla ze względu na tanie części i prostotę konstrukcji.Poza tym awaryjność adekwatna do wieku.Ogólnie polecam japońskie terenówki.Są niezawodne i bezpieczniejsze od osobówek a jak wiadomo wariatów nie brakuje.A tak na prawdę to kwestia gustu!

  • #34 16 Mar 2010 18:13
    lagun79
    Poziom 9  

    vectra jest wdziecznym autem-problem wystepuje z korozja nadkoli gumami na tylnej osi oraz gumkami zaworów-najnormalniej ople biora olej bo gumki szybko sie zuzywaja a mało kto je wymienia(duzo roboty)miałem kilkadziesiat takich opli bo handluje autami i powiem szczerze ze auto jest udane-polecenia godny motor to 1,8 115km-1,6 101 troszke słaby do kombi ale oszczedny-nie polecam 2,0 136 awaryjna jednostka

  • #35 16 Mar 2010 18:30
    SAWEK101
    Poziom 30  

    Silnik 2.0 nie jest wcale bardziej awaryjny tylko wymaga więcej kultury od kierowcy a nie tylko pedał w podłogę,przy tej mocy wydziela się naprawdę dużo ciepła i nie trudno człowiekowi bez pojęcia go przegrzać lub przytrzeć,swojego czasu miło wspominam viki A 1,6 może demon prędkości to nie był ale fajnie się przejeździło całą kawalerkę i były tylko dwie pozycje gazu podczas jazdy i często przyczepka, wiki miała lpg oczywiście, miała na liczniku ok 380tyś albo i więcej i z silnikiem nie było żadnych problemów poza uszczelką pod głowicą i twierdzę że to silnik niemal nie do zarżnięcia ale było minęło.

  • #36 24 Mar 2010 22:31
    arturjakis
    Poziom 17  

    Osobiście posiadam vectre 2,2dti kombi z 2001 r w pełnej opcji bez skóry (której osobiście nie cierpię) kopiłem ją 3 lata temu w Niemczech. Auto kupiłem z uszkodzona chłodnica klimatyzacji po wymianie wszystko gra do dnia dzisiejszego. Jeżeli nie liczyć wymiany przekładni kierowniczej, sworznia i stabilizatora które to rozwaliłem wpadając w potężną dziurę na naszych cudownych drogach to auto od 3 lat działa bezusterkowo. Z korozją niema jakiegokolwiek problemu pomimo iż samochód stoi pod chmurką. Też się jej obawiałem patrząc co się dzieje z omega b kolegi ale odpukać puki co jest ok. Auto dość pakowne i jak na mój gust wygodne na pewno wygodniejsze i lepiej zbierające się niż astra 2 1,6. W momencie kupna brałem pod uwagę Volvo v40, oktavię, pasata b5, mondeo mk2, i lagunę 2 kupiłem vectre i nie żałuję zwłaszcza że za te same pieniądze passat byłby co najmniej trzy lata starszy

  • #37 31 Mar 2010 23:17
    piotrek1976r
    Poziom 7  

    Witam, ja posiadam 406 1.8 16 V( oczywiscie benzyna) i jestem zadowolony, komfort jazdy na wysokim poziomie, duzy i przestronny.
    Awaryjność: łączniki stabilizatorów (dzięki naszym super drogom), zawieszanie się liczników i ja miałem problem z silniczkiem krokowym (naprawa 70 zł.).
    Dużym plusem są blachy w ocynku, rdzy się nie poddają (oczywiście trzeba trafić na model bez poprawek blacharskich), mój Peugeot to rocznik 97 i nic go nie zżera. Pozdrawiam :D

  • #39 01 Kwi 2010 00:03
    Usunięty
  • #40 22 Kwi 2010 21:04
    Mirekc
    Poziom 11  

    jeżdżę już 4 rok . myślę że samochód spisuje sie dobrae Jak do tej pory tylko obsługa bieżą ca oczywiście wymiana rozrządu i pompy wody po zakupie i końcówek srabilizatorów bo te często padaja na naszych drogach . spalanie srednio 9 l miasto , 6,2 trasa. silnik 1,6 16 V

    Dodano po 2 [minuty]:

    ODRADZAM KUPNO KRAJOWEJ VECTRY BĘDZIE NAPEWNO ZAJEŻDZONE ZAWIESZENIE A TO SPORE KOSZTY SZCZEGULNIE TYŁ . SZUKAJ DOBREGO EGZEMPLARZA PROSTO Z ZAGRANICE LEPSZE DROGI NAWET PRZY WIĘKSZYCH PRZEBIEGACH DAJĄ GWARANCJE LEPSZEGO STANU AUTA .

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME