Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wygłuszenie drzwi passat b5

arnow79 24 Lut 2010 13:39 10993 14
  • #1 24 Lut 2010 13:39
    arnow79
    Poziom 8  

Witam, niedługo będę wygłuszał drzwi w passacie, w związku z powyższym, mając na uwadze fakt, że jestem amatorem w tej dziedzinie może ktoś "obcykany"w temacie pomoże mi odpowiedzieć na nurtujące mnie pytania.
    Po zdjęciu tapicerki z drzwi mam do odkręcenia blachę, która szczelnie przykrywa drzwi od wewnątrz, i teraz mam pytanie, wiadomo że wygłuszam blachę zewnętrzną , natomiast po co mam wygłuszać tą blachę wewnętrzną od strony wnętrza samochodu? nie lepiej po odkręceniu tej blachy dobrze ją wygłuszyć od strony zewnętrznej( klej w stronę wnętrza samochodu)? przecież po takim wygłuszeniu otrzymam w środku drzwi komorę rezonansową, natomiast co mi da wyklejenie matami drzwi od wewnątrz skoro do wewnątrz drzwi będzie skierowany klej, a nie masa bitumiczna?
    mam nadzieję że nie nakręciłem za bardzo, dzięki za odpowiedź

0 14
  • #2 24 Lut 2010 15:11
    sanders156
    Poziom 35  

To sa maty wygluszajace i ich zadaniem jest zmniejszenie rezonansu blach , wyklej jak chcesz byle porzadnie i byle miedzy tapicerka a ta blacha tez byl material wygluszajacy lub wytlumiajacy mozesz zrobic tak jak mowisz a na tapicerke dac watoline lub gąbke impregnowana

0
  • #3 24 Lut 2010 15:32
    Italiano1981
    Poziom 11  

Witam.Akurat w passacie nie jest to takie somplikowane.Po zdjeciu tapicerki wyklej cala blache dokladnie matami w kazdym mozliwym miejscu.A tapicerke podklej od tylu tak jak napisal kolega watolina lub gabka rowniez dokladnie bo ta potrafi trzeszczec przy wiekszej glosnosci.Nie zaluj materialow a napewno bedziesz zadowolony z efektu.Pamietaj o dystansach z mdf-u bo plastikowe sa do bani.

0
  • #4 24 Lut 2010 16:09
    arnow79
    Poziom 8  

ok, dzięki za pomoc

0
  • #5 24 Lut 2010 16:13