Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki głośnik do subboowera?

zemano 24 Feb 2010 13:48 1171 7
    zemano
    Level 2  
    Witam
    Dostałem nowy wzmacniacz jbl GTO 3501 i chciałem podłączyć do niego subboower z BR,wiem że ta jednostka to żaden rarytas jakościowy i mocowy ale musi zostać bo to prezent,nie znam się na ohm-ach i watt-ach więc moje pytanie:
    Jaki głośnik kupić aby optymalnie wykorzystać ten wzmacniacz?.Poczytałem troche i to moje typy:
    -hertz DS300;
    -Rockford Fosgate P1S412
    -a może ROCKFORD FOSGATE P2D 212-tylko ten jest 2x2ohm i nie wiem czy można ten głośnik bezpiecznie podpiąć pod ten wzmacniacz?
    Słucham przeważnie disco i rege,auto seat toledo II,z przodu hertz ESK165 w wygłuszonych drzwiach.
    matiaudio
    Level 35  
    Moc RMS, 4 Ohm 1 x 225 W

Moc RMS, 2 Ohm 1 x 360 W

Więc może lepiej kupić głośnik 2x4ohm i spiać na 2ohm aby wykorzystać w pełni wzmacniacz?
    Kłosiol
    Level 29  
    Siema,

ROCKFORD FOSGATE P2D 212-tylko ten jest 2x2ohm spinasz na 4 ohm i jest ok... ale ten głosnik ma 250 wat a wzmak 225 W przy 4 ohm ....

Zależy od funduszy ale na allegro jest używka Ravemaster BSW 124 II ... to bardzo chwalony sprzęcik i ma 220 wat RMS.

Sam ma 2 sztuki ale muszę zrobić dla nich skrzynie ... narazie brak czasu ...

Wcześniej 1 sztuka w BR 46 L @ 38 hz mimo 220 wat grała bardzo głośno i uniwersalnie w każdej muzie....

Ale 1 sztuka to już mało dla mnie ....
    zemano
    Level 2  
    Czyli ten 2x2ohm ROCKFORD FOSGATE P2D 212 będzie dobry,czy trochę zamocny jak zepnie się go na 4ohm-y,nie słucham aż tak głośno muzyki?Ijeżeli będzie dobry to w jakiej skrzyni zagra lepiej?
    BlueSystem
    Level 28  
    zemano wrote: