Witam, używałem już chyba wszystkich metod aby to samodzielnie naprawić, przywracanie do ustawień fabrycznych, aktualizacje sterowników zarówno modemu jak i touchpada, ale nic z tego cały czas jest ten sam problem. Wszędzie muszę zabierać ze sobą myszkę. Po podłączeniu tego modemu do innego egzemplarza n130, wszystko chodziło już normalnie. Skierowałem maila do Samsunga, opisując problem i o to co mi odpisali:
Dziękujemy za skorzystanie z Systemu Pomocy Samsung Electronics.
Prosimy zwrócić uwagę, że ten mail został wysłany z centralnego serwera
i bezpośrednia odpowiedź na niego nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy ponownie użyć formularza
znajdującego się na naszej witrynie internetowej:
www.samsung.pl.
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
poinformować:
Jest to usterka podlegająca naprawie gwarancyjnej. Proszę o kontakt z
naszą infolinia pod numerem 0 801-172-678 ( z tel stacjonarnego ) bądź
22 607-93-33 z telefonu komórkowego w celu zgłoszenia netbooka do
naprawy gwarancyjnej.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Z poważaniem
------------------------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Tel.: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
Fax: 0 22 87 44 250
Witryna:
www.samsung.pl
Wygląda na tożDziękujemy za skorzystanie z Systemu Pomocy Samsung Electronics.
Prosimy zwrócić uwagę, że ten mail został wysłany z centralnego serwera
i bezpośrednia odpowiedź na niego nie dotrze do naszych konsultantów.
W przypadku dalszej korespondencji prosimy ponownie użyć formularza
znajdującego się na naszej witrynie internetowej:
www.samsung.pl.
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. serdecznie
dziękujemy za kontakt. W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy
poinformować:
Jest to usterka podlegająca naprawie gwarancyjnej. Proszę o kontakt z
naszą infolinia pod numerem 0 801-172-678 ( z tel stacjonarnego ) bądź
22 607-93-33 z telefonu komórkowego w celu zgłoszenia netbooka do
naprawy gwarancyjnej.
Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
Z poważaniem
------------------------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.
Tel.: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-19, sob. 8-16)
Fax: 0 22 87 44 250
Witryna:
www.samsung.pl
Wygląda na to, że wiedzą co się dzieje, niebawem odsyłam go do serwisu. Mam nadzieję, że coś z tym zrobią.