Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

brak mocy w skuterze 4T podczas ruszania

24 Lut 2010 19:22 17747 12
  • Poziom 17  
    witam jak w temacie... skuter odpala wchodzi na obroty ale przy ruszaniu przygasa.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 14  
    Wyreguluj zawory (luz na ssacym 0,05 na wydechowym 0,05 lub 0,07 roznie pisza, ale ze wzgledu, ze bardziej sie nagrzewa, polecam 2 opcje) i zobacz jak ma sie swieca.
  • Poziom 10  
    Zobacz kolego czy nie zasysa Ci lewego powietrza.
  • Poziom 17  
    zawory wyregulowane gaźnik regulowany świeca nowa. Cewka nowa moduł nowy regulator napięcia nowy. dolot zrobiony na stożku ale coś się uspokoiło z tym brakiem mocy ale teraz zaczął gasnąć na wolnych obrotach.
  • Poziom 14  
    Przy stozku potrzeba wiecej paliwa. Odkrec troche ta srubke przy gazniku.
  • Poziom 13  
    A jak się mają zimeringi? Bo podejrzewam ze to one są przyczyną. Czy skuter łatwiej odpalić?
  • Poziom 17  
    skuter można powiedzieć pali na tyka... trochę a nawet bardzo dymi... wycieków z simeringów nie ma po żadnej stronie. skuter po prostu na wolnych obrotach sobie nie radzi trzeba trzymać na lekkim gazie wtedy jest ok. regulacja gaźnika nic nie daje. co do dymienia kompresja o dziwo jest dobra, jak na chiński skuter
  • Poziom 2  
    Ciekawa sprawa.. Jak dobrze pali to kompresja jest w dobrym stanie. Ciekawi mnie te dymienie hm ? A dzieję się tak gdy silnik jest w miare rozgrzany i pyka na wolnych obrotach ?
  • Poziom 17  
    dymi i na wolnych i podczas jazdy... tylko jak się jedzie to widać dobry ślad dymu z rury
  • Poziom 10  
    Zbyt uboga/bogata mieszanka. Jeżeli skuter stał całą zimę to pozwól mu z 4-5min pochodzić na wolnych obrotach i wtedy testuj.
  • Poziom 14  
    U mnie tak samo było i zgadnijcie co się zepsuło? Elektrozawór ssania.
  • Poziom 1  
    Moga byc tez uszkodzone uszczelki pod glowica i tak pewnie jest ,prosze sprawdzac olej czy nie ma paliwa w nim bo moga byc tez uszkodzone pierscienie lub gumki pod zaworami ale raczej to pierwsze jesli kopci na niebiesko ja wlasnie to robie po zdjeciu glowicy i cylindra wlasnie to ujrzalem uszczelki trzymaly kompresje ale byly uszkodzone do wewnetrznej stronu komory spalania tam gzie przychodzi slizg lancuszka rozrzadu dostal tyle paliwa do oleju ze poziom oleju rozsadzil uszczelki miski olejowej troche roboty jest
  • Użytkownik usunął konto