Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Potrzebny schemat wzmacniacza Bose montowanego w Hondzie

25 Lut 2010 05:38 3450 5
  • Poziom 10  
    Mam problem ze wzmacniaczem w moim samochodzie. Bierze prad (prawie 1A) przy wylaczonym samochodzie wiec po paru godzinnym postoju jest problem z odpalaniem.
    Wzmacniacz jest zamontowany w samochodzie Acura RSX Type S, taka amerykanska odmiana europejskiej Hondy, nie wiem czy w Europie Honda sprzedawała a jesli tak to jaki model był odpowiednikiem. Moj rocznik to 2002.
    Na wzmacniaczu jest następujący numer modelu: 39186-S6M-A020-M1
    na płytce w środku jest numer PC-P-86-94V-0, jestem pewien ze ten wzmacniacz był montowany w kilku modelach Hondy.
    Czy wie ktoś gdzie moge taki schemat znależć lub gdzie szukać problemu. Wiem ze po odłączeniu wzmacniacza problem z prądem znika.
    Byłem pewien że po rozkręceniu obudowy znajdę przekaźnik który rozłącza zasilanie gdy radio jest wyłączone jednak nic takiego w środku nie znalazłem i dlatego potrzebuje schemat płytki zeby dojść gdzie jest uszkodzenie.
    Poniżej zaznaczam zdjęcie płyty:
    Potrzebny schemat wzmacniacza Bose montowanego w Hondzie
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 27  
    co do schematu może być problem ,ale usterka prosta do zlokalizowania, odlutuj nogi zasilające końcówki mocy i podłącz jeśli nie pobiera prądu wymień je ,ale z tego co wiem bose załącza się po włączeniu radia , jeśli masz to wyłączone , szukaj w sterowaniu, odłączaj poklei gałęzie zasilania aż pobór prądu spadnie i wtedy będziesz wiedział co i jak ale dla pewności napisz jak to sprawdziłeś i czy miałeś wtedy włączone radio czy nie albo odłączone od radia
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Poziom 10  
    Przy sprawdzaniu radio było wyłączone. Z tego co sie orientuje wzmacniacz jest włączany sygnałem z radia. Wydaje mi sie ze właśnie włączanie sie zepsuło i wzmacniacz jest zasilany cały czas nawet gdy samochód jest wyłączony dlatego wysiada bateria. Nie wiem tylko jak znaleźć to wszystko bez schematu. Szukanie miernikiem to prawie jak walka z wiatrakami.

    Moderowany przez damiancz:

    Post poprawiłem ale na przyszłość polecam klawisz "Pisownia". Regulamin forum.
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1376147.html

  • Poziom 27  
    Przecież to jest proste masz znaleźć tylko 12 v nic więcej
    i odłącz je, wystarczy ze odepniesz wszystkie kostki z radia i powinno przestać pobierać prąd i masz juz usterkę zlokalizowaną
  • Poziom 10  
    Chyba sie nie rozumiemy.
    Zlokalizowalem ze prad pobiera wzmacniacz Bose wiec go odlaczylem i jest OK ale nie mam muzyki w samochodzie wiec musze zlokalizowac dlaczego wzmacniacz pobiera prad gdy nie powinien, dlatego potrzebuje schemat samego wzmacniacza.
  • Poziom 27  
    Widzę że w ogóle nie rozumiesz co pisałem, masz zrobić to co zrobiłeś na wyłączonym radiu aby zlokalizować, usterkę,o schemacie zapomnij.Jeśli myślisz że dzięki schematowi uda ci się to zlokalizować to powodzenia, bez schematu zrobił byś to szybciej , jesli wzmacniacz bez sterowania z radia pobiera prąd to znaczy ze masz coś ze wzmacniaczem ale jeśli na odłączonym sterowaniu nie pobiera prądu to znaczy ze problem leży w radiu, wiec na co ci schemat wzmacniacza???

    Jeśli wyjdzie ze wzmacniacz , to proste odlutuj nogi od wzmacniacza , lokalizacja usterki nawet przy rozbiórce wzmacniacza powinna zająć godzinę, a ty od 2 dni szukasz schematu, zapomnij o nim wez miernik w rękę i śrubokręt na poczatek 10min na kabelki reszta na wzmacniacz, a mam pytanie wyjołes wogole radio i odłaczyłes sterowanie,

    Dodano po 2 [minuty]:


    Ja wiem że każdy by chciał wejść na forum i mieć podane na tacy, mu ty sobie pomagamy ale za ciebie roboty nie zrobimy, myślisz że mam schemat każdego sprzętu i wszytko robimy ze schematu, niestety trzeba poświeci czasu i siły a by zrobić coś prostego.