Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

citroen xsara picasso 2.0 hdi 2001r nie odpala

krolik1989 25 Feb 2010 21:54 12329 7
    krolik1989
    Level 1  
    witam
    mam maly problem, ww auto po polroczym staniu nie odpala, w ogole nie grzeja swiece , nie dochodzi prad do przekaznika ktory jest przed swiecami ( staly + jest ale po przekreceniu kluczyka nie przelacza pradu na swiece ) czy ma ktos jakis schemat? interesuje mnie co jest przed tym przekaznikiem ( z czym sie laczy ).
    malo tego po podgrzaniu swiec na krotko dalej nie odpala :( czy mozna jakims domowym sposobem sprawdzic czy pompowtryski dostaja napiecie?
    nie jestem elektrykiem wiec prosze o pomoc :)
    pozdrawiam
    saly
    Level 32  
    Pompowtryski stosują tylko w autach VW i grupie VAG.
    Twoja Xsara to Common Rail.

Sprawdź małą żaróweczką 1W 12V wkładając końcówki żarówki w wtyczkę wtryskiwacza. Powinna migać jak kręcisz silnikiem.

A czujnik wstrząsowy nie wybity?
    Pompe paliwa w baku słychać?
    User removed account
    User removed account  
    Michu10
    Level 32  
    saly wrote:

Sprawdź małą żaróweczką 1W 12V wkładając końcówki żarówki w wtyczkę

Raczej się nie uda, napięcia tak jak napisał kolega georgesgr sięgają rzędu 70V, racze oscyloskop będzie pomocny
    saly
    Level 32  
    Fakt te wtryski nie są sterowane impulsami 12V, sory za pomyłke.
    User removed account
    User removed account  
    piter889
    Level 10  
    witam
    mam podobny problem.wsadziłem żaróweczkę 12v na wtyczkę pompowtryskiwacza i przy kręceniu silnikiem nie świeci.sprawdzałem też wtyczkę górną pompy wysokiego ciśnienia i zapala sie tylko na chwilkę przy przekręceniu stacyjki (zarówno przy włączeniu jak i wyłączeniu),przy kręceniu silnikiem nie świeci.
    u mnie jest bosch.
    co robić ???