Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik SIEMENS LOGO! jak podłączyć czujnik indukcyjny itp

max10 26 Lut 2010 23:10 6169 7
  • #1 26 Lut 2010 23:10
    max10
    Poziom 12  

Cześć koledzy , na wstępie bardzo proszę was o wyrozumiałość ponieważ jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o elektronikę i automatykę .

Mam sterownik Siemens logo! wraz z zasilaczem - poniżej dodaje obrazek :

Sterownik SIEMENS LOGO! jak podłączyć czujnik indukcyjny itp

I tutaj drodzy koledzy mam następujące pytanie w jaki sposób podłączyć takie o to czujniki pojemnościowy firmy sels oraz indukcyjny balluff .

Poniżej linki do PDF :

http://www.simex.pl/fileadmin/do%20pobrania/karty%20katalogowe/5%20czujniki/PCPD20.pdf

http://www.balluff-china.com/PDF/en/datenblaetter/BES%20M18ME1-PSC20F-S04G.pdf

SELS ma kabelki w kolorze - czarny niebieski brązowy
    Balluff - czarny niebieski brązowy biały ( chodź rozumie że białego nie będę nigdzie podłączać )

Bardzo będę wam wdzięczny za pomoc .

0 7
  • SterControl
  • Pomocny post
    #2 26 Lut 2010 23:14
    Rariusz
    Specjalista Automatyk

Witam

SELS

br - L+
    n - M
    cz- na któreś z wejść PLC np I1
    Tylko sprawdź czy masz PNP czy NPN.

Z drugim już pewnie sobie poradzisz :D

Pozdrawiam

0
  • #3 26 Lut 2010 23:24
    max10
    Poziom 12  

O dzieki tylko który to jest w przypadku
    Sels'a :
    n
    cz
    br
    Chodzi mi o kolory bo rozumie że potem analogicznie mogę podłączyć kolorami balluffa .

Podpinać to do wejść na zasilaczu L + i M co nie ?

Mam pytanko bo w sumie teraz podłączam te 2 czujniki ale chce kopić kolejne 2 lub nawet 3 , i teraz czy kabelki M i L+ każdego z nich mogę połączyć i wsadzić do zasilania ? Czy może lepiej zrobić jakąś płytkę na której znajdowałyby się wejścia a końcówki L+ i M od czujników byłby zakończone jakimiś wtyczkami .

0
  • SterControl
  • Pomocny post