Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mazda 626 diesel blokada silnika

27 Lut 2010 22:31 3041 3
  • Poziom 12  
    Witam.
    Jutro czeka mnie założenie blokady blokady silnika w 626 z roku 2005/2006. Mam pytanie czy wiecie co przeciąć pod deską aby nie odpalić silnika, poza rozrusznikiem, tak aby kręcić, a silnik, żeby powiedział: nic z tego...
    silnik to diesel 2,0
    ewentualnie gdzie komputer sterowania silnikiem w tym samochodzie?
    czy ewentualnie jak zewrę can l z h lub do masy czy zablokuje prace silnika i nie będzie błędów zapisanych w kompie, czy po rozwarciu sie kasują automatycznie czy diagnoza?
    za wszelkie info wielkie dzięki
    pozdrawiam
  • Poziom 40  
    Nie wiem gdzie jest komp,możesz zapłon przeciąć a z tego co kojarzę jest tam samodiagnoza czyli brak błędu brak kontrolki.Szukaj też na bezpiecznikach w lewym progu,któryś chyba właśnie zasilał ECU.
  • Poziom 14  
    Witam, jeżeli mazda 626 to góra rocznik 2002, a jak ma być 2004 to już będzie mazda 6, can jest w tych autach od 2008 roku, przynajmniej od tego roku są dedykowane alarmy np. Tytan, i nie próbuj nic kombinować z canem bo mogą się zacząć dziać cuda które naprawi tylko serwis, poniżej zamieszczam schematy jakie posiadam i link do schematów, funkcja szukaj nie boli, https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=4878225#4878225
    Załączniki:
  • Poziom 12  
    Zakładałem blokadę silnika znajomemu i dla niego 626 a 6 to chyba niewielka różnica, a ja sie nie zagłębiałem w temat bo jestem fanem omegi i nie znam się na mazdach.
    Faktycznie szukaj nie boli, ale dostałem złe info, faktycznie to nie 626 tylko 6. I źle szukałem dlatego nie znalazłem...
    Po dzisiejszym dniu wiem, że pod maską są dwa bezpieczniki, które blokują silnik:
    jeden fuel pump (czyli pompa)
    drugi inje.. coś tam (czyli wtryskiwacze, ale coś dziwnie stuka pod machą jak sie go wyjmie).
    Druga sprawa jest jeden bezpiecznik wewnątrz "Engine" 15A zasilany z "15", odejście na dwa złącza, pierwsze (bliżej drzwi - nie wiem), drugie złącze na komp silnika. W pierwszym i drugim złączu przewód po bezpieczniku czarny z białym paskiem, dość cienki. Przecięcie tego od kompa powoduje również brak pracy rozrusznika. "Kręcenie" przy blokadzie nie pozostawia żadnych błędów. Linia "15" to przewód biały z czerwonym paskiem, "30" to biały z pomarańczowym paskiem. Oba w złączu trzecim od drzwi (na oko 2,5 mm2). Gleba "31" punkt masowy nad gniazdami bezpieczników...
    To tyle, komu się przyda niech korzysta...
    Pozdrawiam.