Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes w 202 2,2d problem z alarmem auto nie odpala

28 Lut 2010 14:59 5430 11
  • Poziom 9  
    witam! mam problem z mercedesem w202 a dokładnie z alarmem: po otwarciu auta i wyłączeniu alarmu po przekreceniu kluczyka rozrusznik nie kreci a dwie diody w lusterku migają na przemian oraz kontrolka EDC tez miga, odlanczałem akumulator kilka razy i jeszcze bardziej zaczoł świrowac czy auto jest otwarte czy zamkniee alarm wyje prosze o pomoc
  • Spec od Mercedesów
    Napisz spokojnie i po kolei: jaki masz kluczyk (zwykły czy taki składany "scyzoryk") czy alarm jest oryginalny czy dołożony, czy kontrolka EDC naprawdę miga (oryginalnie się świeci ciągle - nie miga), czy to zwykły diesel czy CDI, czy stało się to pierwszy raz.
    Miganie diod na przemian świadczy o uszkodzeniu immobilizera i może miec wiele różnych przyczyn.
  • Poziom 9  
    Kluczyk, scyzoryk, oryginalny alarm. Kontrolka EDC miga po przekręceniu kluczyka na zapłon, a diody w lusterku w momencie przekręcania na rozrusznik, lecz on nie kręci.
  • Poziom 9  
    GOŁY DIESEL

    Dodano po 2 [minuty]:

    czyli co oznacz syncho klucza?
  • Spec od Mercedesów
    Czy z tym alarmem auto wyszło z fabryki - czy od dealera?
    Można to sprawdzić znając numer VIN pojazdu.
    Wielu użytkowników uważa alarm za oryginalny (bo auto zostało kupione z alarmem) a okazuje się, że to chińszczyzna założona na potrzeby np. umowy leasingowej.
  • Poziom 9  
    wydaje mi sie ze to jest fabryczny alarm gdyz syrena jest oryginalna mercedesa.
    ten alarm sam sie uzbraja po kilkunastu sekundach mimo ze auto nie jest zamkniete, podaje nr vin/ WDB2021211A241884
    ZAUWAZYLEM JESZCZE ZE KONTROLKA OD ALARMU MIGA TAK JAKBY CALY CZS ALARM BYŁ UZBROJONY
  • Poziom 9  
    auto zostało sprowadzone dwa lata temu z belgi a ja jestem pierwszym wlascicielem w polsce
  • Pomocny post
    Spec od Mercedesów
    VIN WDB2021211A241884
    Model C 220 DIESEL
    Chassis 2021211A241884
    Engine 604910 10 037268
    Transmission 717416 06 725219
    Order 0 5 513 11502
    Lights BOSCH
    Cab 00000
    Delivery date 20.01.95
    Dealer Belgium (513)
    Interior (cloth) fabric mushroom / quartz / sahara beige (405)
    Paint
    269 tourmaline green metallic (с 1994)
    Options
    030 approved electronic saveguard against unauthorised removal (FBS 2) (с 01.10.1994)
    240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
    287 ski inboard loading facility
    through-loading feature (с 01.10.1990)
    305 dust filter (с 01.11.1990)
    341 additional lamp (с 01.09.1982)
    412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
    430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
    538 automatic antenna and front loudspeaker - without radio set (model 500SEC with loudspeaker only) (с 01.10.1989)
    570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
    front folding armrest w202 - housing at front with armrest
    584 electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)
    electric window lifters, fourfold or sixfold
    593 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (single-sheet safety glass), band filter
    green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
    630 ECE warning triangle (с 01.08.1980)
    955 extension tube on the roof, front
    equipment package elegance (с 01.11.1991)
    984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)

    Tak, jak przypuszczałem: Auto ma system immobilizera FBS2 - czyli "scyzoryk" z fabryki wyszło bez alarmu i zostało zakupione w jednym z krajów Beneluksu.
    Otóż tan alarm został "przedsprzedażnie" zamontowany przez dealera i właśnie tak głupio się zachowuje, że sam z siebie się uzbraja pomimo otwartego auta. Z tą chińszczyzną trochę przesadziłem - zazwyczaj były to alarmy prod. włoskiej. Co nie zmienia faktu, że były kłopotliwe w obsłudze, a w przypadku awarii był duży kłopot, gdyż system miał parę odcięć, a Polsce był bodajże jeden punkt serwisowy posiadający urządzenie testujące.
  • Poziom 9  
    czyli co mam z nim zrobic? jest jakiś sposób zeby go naprawic czy poprostu wymontowac? z góry dzieki
  • Spec od Mercedesów
    Ja bym zdemontował. Instalację można wykorzystac (bo był zazwyczaj bardzo porządna) i zamontowac nową centralkę na miarę potrzeb i wydajności portfela :) Będziesz miał dwa piloty i dużo mniej kłopotu w przypadku awarii.
  • Poziom 9  
    witam, auto już jest na chodzie. zdemontowałem alarm (reklamówka kabli:D)centralny działa z oryginalnego pilota