Witam, przed napisaniem tego postu przeszukałem prawie wszystkie fora i multum godzin poświęciłem z zabawa z gaźnikiem i nadal wszystko na marne.
Proszę o poradę jak dobrze ustawić?
Opiszę tutaj mój sposób jaki próbowałem :
rozgrzałem silnik postawiłem motor na stopkach (tylne koło troszkę wyżej od ziemi podłożyłem klocek ) i śrubą od obrotów ustawiłem na największe obroty, później śrubą od składu mieszanki ustawić tak żeby obroty były najwyższe i wszystko ok udaje się, dodam gazu wszystko ok płynnie się wkręca na obroty również płynnie je traci. Rzecz ma się inaczej gdy spuszczę motor ze stopki obroty nagle spadają , płynność pozostaje ale gdy jadę to max prędkość jaką osiągam to 50 km\h zryw i szybkie wkręcenie do 50 następuje ale czy to nie za mało ? takie prędkości osiągałem przy cylindrze 50 cmm a terz jest 80cmm
Jest to skuter 2t zipp quantum , oryginalny filtr powietrza , automatyczne ssanie
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Proszę o poradę jak dobrze ustawić?
Opiszę tutaj mój sposób jaki próbowałem :
rozgrzałem silnik postawiłem motor na stopkach (tylne koło troszkę wyżej od ziemi podłożyłem klocek ) i śrubą od obrotów ustawiłem na największe obroty, później śrubą od składu mieszanki ustawić tak żeby obroty były najwyższe i wszystko ok udaje się, dodam gazu wszystko ok płynnie się wkręca na obroty również płynnie je traci. Rzecz ma się inaczej gdy spuszczę motor ze stopki obroty nagle spadają , płynność pozostaje ale gdy jadę to max prędkość jaką osiągam to 50 km\h zryw i szybkie wkręcenie do 50 następuje ale czy to nie za mało ? takie prędkości osiągałem przy cylindrze 50 cmm a terz jest 80cmm
Jest to skuter 2t zipp quantum , oryginalny filtr powietrza , automatyczne ssanie
Pozdrawiam i proszę o pomoc