Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes-Benz W124 230E+LPG strzelił gaz i pękła guma

witeksztum 28 Lut 2010 19:34 4886 3
  • #1 28 Lut 2010 19:34
    witeksztum
    Poziom 2  

    Jak napisałem w temacie strzelił gaz i pękła jakaś szeroka guma pod przepływomierzem, muszę ją wymienić, potrzebne mi są numery fabryczne.
    Czy bez rozbierania silnika można ustalić te numery.

    1 3
  • #2 28 Lut 2010 20:24
    FIAN
    Poziom 11  

    silnika nie trzeba rozbierać wystarczy pojechać do serwisu Mercedesa i zapytać, niekoniecznie kupować.

    0
  • Pomocny post
    #3 03 Mar 2010 08:39
    karolrogala
    Poziom 12  

    2 lata temu wymieniałem na nową - kupioną na allegro razem z "fajką" 115zł

    wpisz na allegro w wyszukiwarce któres z tych słów

    Mercedes rozdzielacz wtrysku kalosz kołnierz

    Dodano po 1 [minuty]:

    sam wymieniłem - godzina roboty

    doóki tego nie wymienisz gaz będzie strzelał

    Dodano po 51 [sekundy]:

    sprawdzałem podrożało - 134zł + przesyłka

    Dodano po 7 [minuty]:

    przy wymianie - najpierw wykręcasz rozdzielacz - odkręcasz filtr, potem zdejmujesz obudowe filtru, następnie sciągasz rozdzielacz - ale wcześniej musisz poodkręcać wszystkie przewody od wtrysków i pompki paliwa - uważaj żeby nie pękły, przy dole jest opsak zaciskowa średnicy otwory w tej gumie - kłonierzu czy odmie która kupisz więc trzeba ją poluźnić popatrzeć czy wszyststko powyjmowane pociągnąć rozdzielacz na białą szmatkę i rozkręcasz go - klucz 10 nasadowu i jeden imbus - 20 min wymiana odmy czy kalosza czy kołnierza nie wiem ja sie to fachowo nazywa potem skecasz czyli czynnosci odwrotne odwrotnie. Wtrysków nie trzeba odpowietrzać - są mechaniczne wiec same się odpowietrzą.

    1
  • #4 03 Mar 2010 18:23
    witeksztum
    Poziom 2  

    Dzięki. Już to naprawiłem

    0