Witam. W ostatnim czasie uszczęsliwiłem swoją mamę istalacją LPG instalując jej w samochodzie marki Dodge Caliber 2.0 ze skrzynią biegów CVT AGIS OBD CAN z wtryskiwaczami i reduktorem MAGIC. Instalacja nawet ładnie pracuje tylko jest jeden mały problem. Czasami na wolnych obrotach gaśnie silnik. Serwis który montował instalację poddał się. W komputerze samochodu nie ma żadnych będów. Czy ktoś sie spotkał z takim problemem?? Doradzcie coś.
Dysze obecnie 2.3mm cisnienie na parowniku 124kp, usatwiony jak na benzynie jenak z dużą korektą wtryskiwaczy (małe dysze). Jak sie założy większe dysze wtrysków to nie gaśnie ale szarpie podczas jazdy. W dokumentacji Agis widać że jest możliwość ustawienia niskich obrotów gazu jednak soft którym dysponuje nie ma takiej możliwości
Dysze obecnie 2.3mm cisnienie na parowniku 124kp, usatwiony jak na benzynie jenak z dużą korektą wtryskiwaczy (małe dysze). Jak sie założy większe dysze wtrysków to nie gaśnie ale szarpie podczas jazdy. W dokumentacji Agis widać że jest możliwość ustawienia niskich obrotów gazu jednak soft którym dysponuje nie ma takiej możliwości
