Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Town&Country 3.8 Nie dmucha cieplym powietrzem

rafal149135 28 Lut 2010 22:09 1908 3
  • #1 28 Lut 2010 22:09
    rafal149135
    Poziom 17  

    Witam! Mam problem od tamtego lata nie auto nie dmucha prawie wcale cieplym powietrzem mimo ze jest ustawione na "full" natomiast zimne bez zastrzezen

    0 3
  • #2 01 Mar 2010 07:26
    kamil907
    Poziom 28  

    Zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkany przepływ do nagrzewnicy.

    0
  • #3 23 Sty 2013 16:44
    Twaróg
    Poziom 1  

    Witam pozwolę sobie odgrzebać temat żeby nie zaczynać nowego a mam podobny problem tylko że u mnie raz grzeje raz nie. A dokładniej ruszam zimnym silnik osiąga temperaturę normalnie ale cały czas leci zimne aż po paru kilometrach róznie raz po 5 raz po 15 nagle zaczyna lecieć gorące i za parę minut znowu zimne i tak na zmianę. Płyn mam w normie termostat też OK. Nawiew jest zwykły 2 strefowy z przodu (plus oddzielna nagrzewnica z tyłu) Przewody pod maską idące do nagrzewnicy są są gorące jak normalnie grzeje a jak leci zimne to jeden wejściowy jest gorący a drugi zimny. Macie może jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny bo z tego co mnie słuchy dochodzą to że tu nie ma normalnego zaworu otwórz/zamknij i zastanawia mnie jak to działa.
    Samochód to Chrysler T&C 2005r 3.8l LPG
    Wielka prośba o pomoc bo moja żona jeździ tym samochodem z półrocznym dzieckiem a pogoda teraz jest jaka jest niestety
    Pozdrawiam

    1
  • #4 19 Lip 2013 23:49
    m-do
    Poziom 1  

    Witam.
    Mam taki sam samochód. Wczoraj wymieniałem nagrzewnicę więc znam temat od środka ;) Niema żadych zaworków kraników itp tylko klapki. Chłodniczka nagrzewnicy powinna być cały czas gorąca. Jak masz raz ciepłą raz zimną to oznacza że jest: albo zapowietrzona, albo zapchana, albo cieknie. Jak by ciekła to byś miał basen w samochodzie tak jak ja :)
    Na Twoim miejscu najpierw sprawdził bym trójniki od gazu. Z pewnością odchodzą od tych przewodów które idą do nagrzewnicy. Jak tam się nie pozapychało to pewnie stoi chłodniczka. Od razu mówię że jak się zdecydujesz na wyciąganie chłodniczki samemu to się trochę nagimanastykujesz ale w gruncie rzeczy nie ma tragedii. Żeby wyciągnąć chłodniczkę wystarczy odkręcić pedał gazu i rozpiąć kolumnę kierownicy. Jeżeli jest regulacja wysokości pedału gazu to łącznie jest do odkręcenia 5 (słownie pięć) śrubek, linka gazu, i sprężynka... plus wkręty od chłodniczki. Wyciągając chłodniczkę wciskamy pedał hamulca żeby nad nim przeszła i mamy ją. Żeby lepiej widzieć co się robi można zdemontować plastiki pod kierownicą i poduszkę pod spodem (zanim odpiąłem kostkę poduszki na wszelki wypadek odłączyłem akumulator :) )
    P.S. Pozdrawiam kolegów którzy gdzieś tutaj na forum pisali że trzeba rozkręcić cały kokpit dzięki którym wykręciłem i wkręciłem 10000 śrubek bez większego sensu :)

    1