Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mazda 323 1.5 16v 95r sedan-nie wkręca się na obroty

28 Lut 2010 22:19 5146 15
  • Poziom 15  
    witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy

    otóż auto jak w temacie,jezdziło tylko na lpg-wtryski zabite,pompa nowa lecz odcinał ją immobiliser dokładany,więc wtryski wyczysciłem impulsami w ropie i uruchomiłem prace na benzynie.

    problemem jest-jak depniesz w podłoge z jałowych to wkręci się na 2 tys. i koniec tak jak by na więcej nie starczyło paliwa,co wiąże się z wyprzedzaniem podczas jazdy.a gdy dajesz gazu w miare powoli to się wkręci do odcięcia.na jałowych chodzi równo i ładnie jednakże podczas odpalania złapie i zgaśnie dopiero za drugim razem odpala.ciś paliwa jest ok,dołożyłem zawór zwrotny na listwe(jej zasilanie) regulator ciśnienia też dobry,nigdzie nie ciągnie lewego pow,klapa na filtrze usunięta(anty od lpg),i teraz pytanie przepływka? tps? nie mam możliwośći podpiecia pod kompa i w mojej okolicy też nikt nie chce-czy tylko to mnie ratuje?

    dodam że na lpg nie ma problemów
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 18  
    Z tego co piszesz sprzętem nie grzeszysz, sprawdz przepływomierz (nawet zwykłym miernikiem) z pełnym otwarciem przepustnicy. Po wystrzale środek Ci zdmuchneło wartości napięcia pewnie są stałe czyli do wymiany.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 15  
    możliwe.ma ktoś może jakiś schemacik? i pod które piny się wpiąć.przepływka ma trzy piny i osobno siedzi czujnik tem pow zasysanego na dwa.sprzętu może i nie mam za wiele ale podstawa jest(lampka kontrolna i miernik,można wiele zdziałać lecz wiedząc jak)więc proszę kolege jeśli wie jak o radę
  • Poziom 18  
    tam masz tylko zasilanie i sygnałowy podpinasz względem masy
  • Poziom 15  
    aha czyli łapie +12 i to odpada a podpinam sie pod mase i sygnałowy i patrze czy są zmiany pod wzgledem uchylania klapy(mam nadfzieje że tam jest klapa bo jakaś obudowa na potencjometr jest,zdziwiłbym się jak byłby masowy)sprawdzę to bo auto nie stoi u mnie
  • Poziom 18  
    To masz MAF z klapa jak stary model czy gorący drut
  • Poziom 15  
    masowy tzn mierzący mase przepływanego powietrza przez właśnie drut
  • Poziom 18  
    sobol350 napisał:
    masowy tzn mierzący mase przepływanego powietrza przez właśnie drut


    Mass Air Flow Sensor jak sama nazwa mówi, czy klapa czy drut robi to samo mierzy masę powietrza zasysanego

    Chyba niema sensu ciągnąć tego wątku!
  • Poziom 15  
    masz racje myśałem że mi ktoś pomoże typu jak go sprawdzić i jakie parametry ma mieć,ale widze ze musze ten element podmienić bo inaczej nic nie zdołam.


    proszę admina o usunięcie tematu
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    sobol350 napisał:
    masz racje myśałem że mi ktoś pomoże typu jak go sprawdzić i jakie parametry ma mieć,ale widze ze musze ten element podmienić bo inaczej nic nie zdołam.


    proszę admina o usunięcie tematu

    z tym masz racje zamknąć!

    "witam,wstyd się przyznać ale mechanik potrzebuje pomocy"
    "masowy tzn mierzący mase przepływanego powietrza przez właśnie drut"

    Nie masz podstawowej wiedzy pisz w dziale dla początkujących!
    Ps. bez obrazy
  • Poziom 15  
    i po sprawie,coś się działo z wartościami kompa od tej instalacji lpg 1-gen

    przekaźnik,sonda na mase,klema zdjęta na pare minut i śmiga
  • Użytkownik usunął konto