Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer deh 7700mp nietypowe pytanie o AUX

leszman 01 Mar 2010 15:08 4076 7
  • #1 01 Mar 2010 15:08
    leszman
    Poziom 9  

    Posiadam radio pioneer deh 7700mp. Podłączenie urządzenia wejsciowego moze odbyć się bez wykorzystania dodatkowej kostki (tak jak pisze w przyklejonym poscie). Wystarczy w opcjach wybrac AUX: on i wyjscie na subwoofer zmienia się na wejście. Mojego problemu niema opisanego w przyklejonych tematach wiec prosze o pomoc. Wszystko znajduje się na poniższym jpegu.Pioneer deh 7700mp nietypowe pytanie o AUX

    Użyj klawisza "Pisownia" i popraw swoje posty tak aby były napisane poprawnie. Zdjęcie też jest źle wstawione. Regulamin i zasady forum. [damiancz]
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1376147.html

    0 7
  • #2 07 Mar 2010 12:28
    ciuqu
    Poziom 34  

    Witam

    Podejrzewam że nie jest to konfiguracja z instrukcji radia.'

    Po prostu pchasz sygnał na siłę od tyłu na końcówki a nie na przedwzmacniacz więc nie ma regulacji głośności itd.

    Pozdrawiam

    0
  • #3 07 Mar 2010 14:05
    leszman
    Poziom 9  

    Wiec czemu po wlaczeniu u ustawieniach radia opcji AUX nie ma wyjscia na wzmaka, ale sygnał wchodzi do radia. A po wyłączeniu opcji aux sygnał wychodzi. Innaczej nie było by takiej opcji.

    0
  • #4 07 Mar 2010 14:55
    ciuqu
    Poziom 34  

    Nie spotkałem pioneera z taką opcją, w instrukcji 7700 też nic o tym nie piszą,

    Nie bardzo rozumiem twoją wypowiedź, co gdzie "wchodzi a co wychodzi"
    po za tym aux jest 1 nie dwa, a wyjścia są front rear i sub.

    Front i Rear są wpięte w ten sam obwód który daje sygnał na końcówkę sub idzie tylko i wyłącznie do przedwzmacniacza.

    0
  • #5 07 Mar 2010 23:13
    leszman
    Poziom 9  

    To jak spotkasz pionka z takiej wysokiej półki jak np 7700 to po wyłączeniu radia włąsz demko i przytrzymaj przycisk "function" pojawi sie menu w którym możesz włączyć lub wyłączyć wejście AUX. Tak pozatym to zauważyłem że są dwa modele pionka o nazwie: DEH-P7700MP (wpisz na grafice w google i zobaczysz). Mi chodzi o ten starszy: http://www.electron.bg/images/DEHP7700MP.jpg

    0
  • #6 08 Mar 2010 14:12
    Nawigator
    Poziom 33  

    http://www.pioneer.de/de/products/archive/DEH-P7700MP/index.html

    To radio ma 3 wyjścia cinch natomiast wejście AUX-in poprzez gniazdo zmieniarki IP-bus i ono jest ustawiane w menu.
    Potrzebny jest adapterek fabryczny CD-RB20 w przypadku uzywania zmieniarki lub kabelek uproszczony AUX-in jeżeli tylko wejście audio.

    P.S. 'Pionek' to slang dobry na giełdzie a nie w serwisie.

    N.

    0
  • #7 08 Mar 2010 17:05
    leszman
    Poziom 9  

    Ok dzieki za info. Mam jeszcze pytanko, wie może ktoś jak działa funkcja automatycznego wyciszania radio podczas rozmowy telefonicznej? Czytałem że trzeba podpiąć gdzieś zółty kabelek, nierozumiem po co, nic mi to nieda przeciez skoro telefon trzymam w kieszeni. Radio powinno wykryć fale i samo sie wyciszyć - dobrze myśle? Tym czasem na ustawieniach: Telephone: ATT lub MUTE jest taki sam efekt czyli nic sie nie wycisza gdy gdzieś dzwonie.

    0
  • #8 08 Mar 2010 19:17
    ciuqu
    Poziom 34  

    Też mam pionka z wyższej półki nieco niżej bo 6800 ale funkcje ma identyczne i wiem że jest funkcja aux ale nigdy przez RCA.

    Do wyciszania służy kabelek nie pamiętam który chyba pomarańczowy, wpinasz go w zestaw głośnomówiący, jak takowy posiadasz a takie zestawy zazwyczaj też mają kabelek do podpięcia do radia.

    Pozdrawiam

    0
  Szukaj w 5mln produktów