Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Skoda Octavia II i usterka bordnetz'a.

01 Mar 2010 16:24 11046 12
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    fil2006
    Level 27  
    jak byś podał numer tego ecu sprawdził bym czy nie mam z volkswagena ,wydaje mi się ze jak masz wszystkie napięcia ok i masy oczywiście to najłatwiej podmienić na test a następnie jak uważasz albo wymienić albo próbować naprawiać

Dodano po 20 [minuty]:

jak byś podał rok auta ,kod silnika to by nam ułatwiło sprawe .j 533 to nie bornetz .Nie mam doświadczenia w skodzie ale sprawdze co jestem w stanie znaleść.
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    fil2006
    Level 27  
    to by się zgadzało 519 steruje wszystkim ,być może z vw będzie to samo ,numer części by się przydał ,a schemat masz ?Na pewno wszystkie bezpieczniki ok?
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    emeryt2
    Level 42  
    Woltomierzem to mierzysz? Tam są impulsy prostokątne o różnej szerokości.
    Patrzyłeś na oscyloskopie? Wzajemnie odwrócone : L - od 1,5 do 2,5V ; H - od 2,5 do 3,5 V.
  • Helpful post
    fil2006
    Level 27  
    Raczej te napięcia są ok,dlatego że to jest can comfort i w audi ,vw pewnie skoda też can low jest ok,0.5 a high ok 4.5 .can tracking czyli abs,esp, silnik itd ma mieć po 2.5 volta na obu .
    Miernikiem sprawdzamy czy can żyje ,nie jest to jakaś precyzyjna diagnoza ale jak wypniesz wtyczke ze sterownika i masz te napięcia znaczy że ok.

Dodano po 32 [minuty]:

ze sterownika wycieraczek wtyczka czteropinowa t4a pin 4 to linia zwana lin biegnie do j519 wtyczka 8 pinowa czarna czyli t8a/3 -pin .

Dodano po 2 [minuty]:

na pinie 1 wtyczki sterownika wycieraczek ma być napięcie ,,pin 2 masa.
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    fil2006
    Level 27