Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik zaburtowy SALUT 3 - niepoprawna praca

adammm84 01 Mar 2010 18:04 5668 3
  • #1 01 Mar 2010 18:04
    adammm84
    Poziom 2  

    Mój pierwszy post, a wiec witam wszystkich serdecznie:D
    Mam stary silnik Salut3, jak wstrzykuję paliwo strzykawka to zapali, popracuje parę sekund i gaśnie. Coś z gaźnikiem, wie ktoś jak go wyregulować od podstaw? Jaka nastawa iglicy, jaka ma być szczelina przepustnicy...przy odpalaniu itp itd. bo kompletnie nie wiem od czego zacząć:| Z góry dzięki za jakieś rady.

    0 3
  • Pomocny post
    #2 02 Mar 2010 22:34
    helena33
    Poziom 27  

    Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.

    0
  • #3 04 Mar 2010 00:38
    adammm84
    Poziom 2  

    dzieki za odp:)) mam nadzieję że chodziło Ci o oryginalny gażnik...

    0
  • #4 04 Mar 2010 16:04
    kazmir
    Poziom 15  

    adammm84 napisał:
    Mój pierwszy post, a wiec witam wszystkich serdecznie:D
    Mam stary silnik Salut3, jak wstrzykuję paliwo strzykawka to zapali, popracuje parę sekund i gaśnie. Coś z gaźnikiem, wie ktoś jak go wyregulować od podstaw? Jaka nastawa iglicy, jaka ma być szczelina przepustnicy...przy odpalaniu itp itd. bo kompletnie nie wiem od czego zacząć:| Z góry dzięki za jakieś rady.


    Miałem kiedyś nowiutkiego Saluta który w podobny sposób reagował. Miał niestety nieszczelności na stawidle i wtedy żadne regulacje nie pomogą.

    0