Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik zaburtowy SALUT 3 - niepoprawna praca

01 Mar 2010 18:04 6100 3
  • Poziom 2  
    Mój pierwszy post, a wiec witam wszystkich serdecznie:D
    Mam stary silnik Salut3, jak wstrzykuję paliwo strzykawka to zapali, popracuje parę sekund i gaśnie. Coś z gaźnikiem, wie ktoś jak go wyregulować od podstaw? Jaka nastawa iglicy, jaka ma być szczelina przepustnicy...przy odpalaniu itp itd. bo kompletnie nie wiem od czego zacząć:| Z góry dzięki za jakieś rady.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
  • Poziom 2  
    dzieki za odp:)) mam nadzieję że chodziło Ci o oryginalny gażnik...
  • Poziom 15  
    adammm84 napisał:
    Mój pierwszy post, a wiec witam wszystkich serdecznie:D
    Mam stary silnik Salut3, jak wstrzykuję paliwo strzykawka to zapali, popracuje parę sekund i gaśnie. Coś z gaźnikiem, wie ktoś jak go wyregulować od podstaw? Jaka nastawa iglicy, jaka ma być szczelina przepustnicy...przy odpalaniu itp itd. bo kompletnie nie wiem od czego zacząć:| Z góry dzięki za jakieś rady.


    Miałem kiedyś nowiutkiego Saluta który w podobny sposób reagował. Miał niestety nieszczelności na stawidle i wtedy żadne regulacje nie pomogą.