Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technika LCD40-107CE - nie włącza się ( tylko standby )

02 Mar 2010 10:46 8205 11
  • Poziom 10  
    Telewizor: Technika LCD40-107CE
    Chassis: 17MB22-2
    Zasilacz: 17PW16-2

3,3V_STBY jest
    5V_STBY - jest
    3,3V_VCC brak
    5V_PANEL brak
    Pomiar na chassis PL002

Zamiast 400V mam połowę napięcia. Chyba zaczynam gonić własny ogon i popełniam ten sam błąd myślowy.Poza tym mam schemat od 17PW15_8 i znalazłem już wiele identycznych układów ale są też różnice.

Podświetlenie w stanie czuwania jest i na płytce panela sterującego mam 3,3V które w zależności od wyboru funkcji idzie przez rezystor na płytę główną PL403. Niestety mimo tego że napięcia w zależności od funkcji idą na złącze to telewizor nie reaguje. Nie mam pilota żeby spróbować uruchomić go przez IR.

Nie mam żądnego doświadczenia w naprawie paneli lcd. Proszę o jakąś wskazówkę, jeśli to pamięć to proszę o namiar gdzie mógłbym ją kupić z odpowiednim wsadem dla tego wynalazku.

Pozdrawiam
  • Poziom 40  
    Największe napięcie w zasilaczu to powinno mieć 305V na elektrolicie pod warunkiem że pomiar dokonywany jest na jego wyprowadzeniach a nie w stosunku do masy TV. TV powinien się załączyć bez pilota np przycisk P+ lub -. Jeżeli świeci się dioda gotowości to raczej uszkodzenia trzeba szukać w tym b. awaryjnym zasilaczu w części głównej przetwornicy.
  • Poziom 10  
    Na kondensatorze mam ok.315V DC
    Oprócz w/w napięć nie mam też +24V i +12V. Ale mam +33V.

Nie wiem czego się konkretnie czepić. Nie mam odpowiedniego schematu a na tym który mam wprowadzam poprawki co do stanu rzeczywistego.
    Nie słyszę żeby przetwornica próbowała wystartować.
    Wdzięczny bym był za podanie napięć w stanie czuwania na IC802, IC806 i IC824
  • Poziom 10  
    Dziękuję za linki