Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie gramofonu, PC i DVD do jednej wieży stereo...

02 Mar 2010 13:33 2337 5
  • Poziom 9  
    Witam

Chcę podłączyć do wieży Technics stary gramofon sony, peceta i dvd. W wieży mam tylko jedno wejście audio na cinche, rozumiem że muszę się zaopatrzyć w jakiś mixer? Czy może być taki http://dj-sklep.pl/p/pl/1167/omnitronic+lh-010++4-kana%C5%82owy+mikser+pasywny.html plus jakieś przejściówki żeby po podłączać wszystkie kable do niego (większość ma kable zakończone czinchami a tu jest wejście na duży jack)? Czy takie rozwiązanie zda egzamin (jakość dźwięku, glośność)? Jestem laikiem w tych sprawach więc z chęcią wysłucham innych rozwiązań:)
  • Pomocny post
    Poziom 20  
    witam
    Jeżeli masz lutownice lub znasz kogoś kto ma i potrafi lutować to możesz taki mikser wykonać bardzo prosto samodzielnie:) Jeżeli nie zależy ci na regulacji głośności każdego kanału z osobna to tańszym i prostrzym rozwiązaniem był by przełącznik audio który można wykonać jeszcze prościej. a co do tego mikserka to 130zl to dużo za dużo za takie urządzenie... w środku zapewne siedzą tylko 4 potencjometry czyli koszt poniżej 20zl ale jeżeli niechcesz robić samemu to powinien sie nadać, na jakości dużo nie stracisz, strat w głośności też nie powinno być. jedynym problemem w tym mikserze może być to że jest on monofoniczny ale jeżeli ci to nie przeszkadza i nie szkoda ci wydać pieniędzy na urządzenie które można wykonać samemu po dużo niższej cenie to przy zastosowaniu prostych przejściówek czinch<>jack będzie ok
    pozdrawiam
  • Poziom 9  
    Niestety nie mam zdolności technicznych tak więc poszukam jakiegoś taniego przełącznika i będzie po sprawie. Dzięki.
  • Poziom 37