Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor LCD / Plazma, pomoc przy wyborze marki

03 Mar 2010 12:36 2187 4
  • Poziom 9  
    Witam,

Chcę sobie kupić telewizor. Jestem informatykiem, wiem co nieco o technologiach stosowanych w telewizorach, natomiast absolutnie nie znam się na ich markach / modelach.

Poszukałem, poczytałem, wydedukowałem, że chcę 42" FullHD.

Telewizor będzie wisiał na ścianie między dwoma oknami, mam na nich rolety, z drugiej strony nie mam okien, więc żadnych źródeł światła które świeciłyby w ekran. Będzie służył do oglądania filmów z komputera (stąd fullHD) i analogowej kablówki. Czasami jakieś fotki lub guitar hero. Nie będzie podłączony do żadnego systemu audio, więc fajnie jakby miał swoje nienajgorsze głośniki.

Potrzebuję jednego wejścia HDMI i jednego koncentryka - czyli chyba każdy telewizor to ma. Przyda się też wyjście słuchawkowe (to pewnie częściej spotykane) bądź wbudowany bluetooth do słuchawek.

LCD / plazma - nie jestem zdecydowany na żadną technologię. Filmy będę oglądał kilka razy na tydzień, telewizję dziewczyna - częściej, ale też bez przesady

Budżet - do 5 tysięcy, choć jak okaże się, że taki za 2500 zł wystarczy to się ucieszę.

Producent? Model? Nie mam pojęcia. Parametry katalogowe są wyśrubowane w kosmos, odczucie w sklepie ciężko zmierzyć.

Wpadłem na pomysł, żeby wybrać jakiś, zamówić w sklepie internetowym i w razie niespodobania się odesłać w ciągu 14 dni, to chyba bezpieczniejsze niż kupowanie w sklepie fizycznym i brak możliwości zwrotu. Co sądzicie?

Pomożecie?
  • Poziom 9  
    Witaj
    Miesiąc temu stałem przed podobnym wyborem(plazma vs LCD) z tym że budżet miał się zamknąć w 3tys. Przez 2 tygodnie studiowałem opisy, opinie jeździłem po sklepach porównywałem i w końcu wybrałem